תנאי השימוש בבלוג

הסכם בין המשתמש ובין מערכת “הבלוג של אודי בורג” (להלן – “מערכת “הבלוג של אודי בורג””).

השימוש בבלוג הזה מוצע לך כשהוא מותנה בקבלת התנאים, ההתניות וההודעות הכלולים במסמך זה כלשונם. השימוש באתר זה ייחשב להסכמה מצדך לכל התנאים, ההתניות וההודעות. אתר זה מכיל קישורים לאתרי אינטרנט, דפי אינטרנט ושירותים אחרים המופעלים על ידי עמותת מערכת “הבלוג של אודי בורג” או על ידי גורמים המסונפים אליה ו/או קשורים עמה. בקשרים עסקיים (להלן: אתר מערכת “הבלוג של אודי בורג”). הנך מתחייב בזה ללחוץ על הקישורים הרלוונטיים ולעיין בתנאי השימוש וביתר התנאים וההנחיות הפזורים בבלוג זה ולנהוג על פי הכתוב בהם במידה שתבחר להשתמש באתרים, בעמודים או בשירותים שאותם תנאים והנחיות חלים עליהם.

הגבלת השימוש למטרות אישיות ולא-מסחריות בלבד

בלוג זה נועד אך ורק לשימוש אישי ולא-מסחרי. נאסר על המשתמש להכניס שינויים, להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, לפרסם, להנפיק רשיון, ליצור עבודות נגזרות או למכור פריט מפרטי המידע, התוכנה, התמונות, המוצרים או השירותים שמקורם בבלוג זה.

קישורים לאתרים אחרים

בלוג זה עשויי להכיל קישורים לאתרי אינטרנט שאינם מופעלים בידי מערכת “הבלוג של אודי בורג” , אלא בידי גורמים אחרים. קישורים אלה נועדו לנוחיותך בלבד. אין ל- מערכת “הבלוג של אודי בורג” שליטה באתרי אינטרנט אלה, ואין היא נושאת באחריות לתכנים המופיעים בהם. אין בהכללת קישורים אלה באתרי מערכת “הבלוג של אודי בורג” משום אישור לחומר המופיע בהם, ואין בהם כדי להעיד על קשר כלשהו עם מפעילי האתרים האמורים.

איסור על שימוש בלתי חוקי או אסור

כתנאי לשימוש בבלוג זה, הנך מתחייב כלפי מערכת “הבלוג של אודי בורג” שלא לעשות שימוש בבלוג זה לשום מטרה בלתי חוקית, ולשום מטרה האסורה על פי התנאים, ההתניות וההודעות הכלולים במסמך זה.

שימוש בקהילות אינטרנט מקוונות

והיה אם בלוג זה מכיל שירותי לוח מודעות, צ’אט, פורומים, קהילות ו/או כל שירות הודעות או תקשורת אחר ו/או כל טקסט או תוכן אחר שמשולב באתר מערכת “הבלוג של אודי בורג” על ידי גולשים (במקובץ: “קהילות”), הנך מתחייב להשתמש בקהילות אך ורק למשלוח וקבלת הודעות וחומר המתאימים לכל פורום נתון. כדוגמה בלבד וללא כוונת הגבלה, הנך מתחייב שלא לנקוט את הפעולות הבאות בעת שימוש בקהילה:

  • השמצה, העלבה, הטרדה, מעקב, איום, או הפרה בכל דרך אחרת של זכויות הזולת על פי דין (כמו למשל הזכות לפרטיות וזכות הפרסום).
  • פרסום, העלאה לרשת (upload) או הפצה של תכנים, נושאים, שמות, חומר או מידע שיש בהם משום תועבה, ניבול פה, השמצה, הפרה, לשון גסה, נושא מגונה או אסור על פי דין.
  • העלאת קבצים (upload) המכילים תוכנות או כל חומר אחר שחלות עליו זכויות צדדים שלישיים כלשהם, ובכלל זאת זכויות קניין רוחני, זכות הפרטיות, זכות הפרסום וכד’, אלא אם כן הזכויות האמורות הן בשליטתך, או שקיבלת את כל ההרשאות הנחוצות.
  • העלאת קבצים (upload) המכילים וירוסי מחשב מכל סוג שהוא ובכלל זאת סוס טרויאני ותולעת ו/או כל קובץ אחר העשוי לפגוע, להזיק, לשנות, או להעביר מידע ברשות משתמש אחר ללא ידיעתו וללא הסכמתו, קבצים לא תקינים, או כל סוג דומה של תוכנה או תוכנית העלולים לגרום נזק או לפגום בפעולתו של מחשב אחר.
  • פרסום או הצעת מכר של טובין או שירותים למטרות מסחריות.
  • עריכת או העברת סקרים, תחרויות, משחקי פירמידה או מכתבי שרשרת.
  • טעינה מהרשת (download) של קובץ או תוכן אחר שפורסם בידי משתמש אחר בפורום, אשר ידוע לך, או מן הדין סביר שיהיה ידוע לך, כי אסור להפיצם בדרך זאת.
  • זיוף או מחיקה של אזכור פרטי מחבר, הודעות משפטיות או אחרות, או כל ציון בלעדיות או סימון המעיד על מקורם של תכנים ו/או כתבות ו/או תוכנות ו/או כל חומר אחר הכלול בקובץ ו/או טקסט ו/או תמונה שנטענו ו/או הועלו באופן אחר אל הרשת.
  • הגבלה או מניעת השימוש וההנאה של משתמש אחר מהקהילות.

למרות זכותה של מערכת “הבלוג של אודי בורג” לפקח ו/או לבדוק ו/או לאשר ו/או להוריד ו/או למחוק תכנים, הודעות או מידע המופיעים בקהילות השונות ובכלל זאת כל תוכן פוגע ו/או מפר תנאי שימוש אלה, מערכת “הבלוג של אודי בורג” אינה מתחייבת לבדוק ו/או לבקר ו/או לפקח על התכנים המשולבים בערוץ וגם אם תערוך בדיקות בתכנים כנ”ל, היא אינה מתחייבת כי תזהה תוכן כאמור ו/או כי תספיק להוריד אותו מהערוץ לפני שייחשף בפני משתמשי האתר ו/או בכלל. מערכת “הבלוג של אודי בורג” אינה אחראית בגין פרסום תכנים כאמור ו/או בקשר עם נזקים שייגרמו כתוצאה מפרסום התכנים כאמור, לרבות אך לא רק, פגיעה ברגשות הגולשים ו/או פרסום תכנים הנראים לגולש מקוממים, בלתי נאותים, בלתי חוקיים, בלתי מוסריים או מנוגדים לתקנת הציבור. אין ל-מערכת “הבלוג של אודי בורג” כאמור כל אחריות על תוכנם של תכנים אלו.

על אף האמור, מערכת “הבלוג של אודי בורג” שומרת על זכותה להפסיק בכל עת ומכל סיבה שהיא את גישתך אל הקהילות, מקצתן או כולן, ללא הודעה מוקדמת ועל זכותה לגלות בכל עת מידע כפי שיידרש על מנת לקיים את הדרישות החלות במסגרת החוק, התקנות, הליכים משפטיים, או בהתאם לדרישת רשות מוסמכת, וכן לערוך, לסרב לפרסם או לסלק כל מידע או חומר, מקצתו או כולו, הכל על פי שיקול דעתה הבלעדי של מערכת “הבלוג של אודי בורג” . הנך מאשר כי ידוע לך שכל הקהילות הן בגדר תקשורת ציבורית ולא פרטית, לכן אפשר שהודעותיך תיקראנה על-ידי אחרים ללא ידיעתך. בכל קהילה עליך לנקוט תמיד זהירות בפרסום נתונים אישיים מזהים על עצמך או על ילדיך. מבלי לגרוע מכלליות כל האמור לעיל, בעצם הפעולה של פרסום הודעות, העלאת קבצים אל הרשת (upload), הזנת נתונים או עיסוק בתקשורת מכל סוג אחר באמצעות בלוג זה, הנך מתיר ל- מערכת “הבלוג של אודי בורג” את הדברים הבאים:

  1. שימוש, הכנסת שינויים, העתקה, הפצה, שידור, הצגה בפומבי, ביצוע בפומבי, שכפול, פרסום, הנפקת רשיונות משניים, יצירת עבודות נגזרות, העברה או מכירה של כל תקשורת כאמור.
  2. הענקת רשיון משני לגורמים אחרים שיכלול את הזכות לממש, ללא הגבלה, את הזכויות הנזכרות לעיל בהקשר עם התקשורת האמורה.

האמור לעיל כולל את הזכות לנצל כל זכות בלעדית בתקשורת האמורה, לרבות אך ללא הגבלה, זכויות לפי חוקי זכויות יוצרים, סמלים מסחריים, סימני שירות או חוקי פטנטים, בכל תחום שיפוט רלוונטי.

פריטי התוכנה המופיעים באתר זה

פריטי תוכנה (אם ישנם) הזמינים להורדה מבלוג זה (להלן, “תוכנה”) הנם פרי עבודתם של מערכת “הבלוג של אודי בורג” ו/או ספקיה (לרבות עמותת מיקרוסופט העולמית), וכפופים לכל דין רלבנטי בנוגע לזכויות הקניין והבעלות בתוכנה, לרבות חוקי זכויות יוצרים. השימוש בתוכנה מוסדר לפי תנאי הסכם הרשיון למשתמשי קצה, אם ישנו, המצורף לתוכנה או כלול בה (להלן, “הסכם הרשיון”). נאסר עליך להתקין או לעשות שימוש בתוכנה המלווה או כוללת הסכם רשיון, אלא אם כן הסכמת תחילה לתנאי הסכם הרשיון. אשר לתוכנה שאינה מלווה בהסכם רשיון, מערכת “הבלוג של אודי בורג” מעניקה לך בזה, כמשתמש, רשיון אישי שאינו ניתן להעברה, להשתמש בתוכנה לצורך תצוגה בלבד ולהשתמש בבלוג זה בכל דרך אחרת בהתאם לתנאים והתניות אלה ולמטרות אלה בלבד, וזאת בתנאי שתקפיד על קיום כל האמור בהודעות על זכויות יוצרים וכל ההודעות האחרות. לתשומת לבך, כל התוכנה, לרבות אך ללא הגבלה, כל הקוד ב-HTML וכל פקדי ה- ActiveX הכלולים באתר זה הנם בבעלות מערכת “הבלוג של אודי בורג” ו/או ספקיה, ומוגנים מכוח חוקים בנוגע לקניין רוחני וזכויות יוצרים וסעיפים שונים באמנות בינלאומיות. כל שכפול או הפצה חוזרת של התוכנה אסורים בהחלט, ועלולים לגרור עונשים חמורים על פי הדין האזרחי והפלילי כאחד. המפרים צפויים לעונשים המרביים המותרים בחוק. מבלי להגביל את האמור לעיל, נאסר בזאת במפורש להעתיק או לשכפל את התוכנה לכל שרת או מיקום אחר לצורך המשך השכפול או ההפצה. האחריות על התוכנה, אם ישנה, היא בהתאם לתנאי הסכם הרשיון בלבד. הנך מאשר כי התוכנה וכל התיעוד ו/או המידע הטכני הנלווים אליה כפופים לחוקי מדינת ישראל ולכל דין רלוונטי אחר. הנך מתחייב שלא לייצא או לבצע יצוא חוזר של התוכנה, בין במישרין ובין בעקיפין, לשום מדינה שחלות עליה הגבלות יצוא לפי חוקי ארה”ב ו/או ישראל.

זכויות יוצרים על מידע

ידוע לך כי תוכן, לרבות טקסט, תוכנה, מוסיקה, קול, תמונות, וידאו, גרפיקה וכל חומר אחר המוכל בפרסומות או בדואר אלקטרוני משוגר, או במידע מסחרי שהוצע לך ע”י השירות, מערכת “הבלוג של אודי בורג” או ספקיה (להלן: “המידע”), מוגן ע”י זכויות יוצרים, סימני מסחר, פטנטים או זכויות יוצרים וקניין רוחני אחרות, וחוקים; אשר על כן, תהא רשאי להשתמש במידע אך ורק עפ”י הרשאה מפורשת של מציע השירות או המפרסם. אתה מתחייב שלא להעתיק, לשכפל, להפיץ, או ליצור מוצר כלשהו תוך שימוש במידע אלא באישור מפורש של מציע השירות או המפרסם, פרט לשימוש המותר עפ”י החוק. אתה מסכים שלא להעתיק או לשכפל בצורה אחרת כל תוכנה של השירות מכל סיבה שהיא, ולא להרשות לצד שלישי שימוש כאמור.

מיאון אחריות

המידע, התוכנה, התמונות, המוצרים והשירותים הכלולים בבלוג זה עשויים להכיל אי-דיוקים או שגיאות דפוס. כמו כן נערכים לפרקים שינויים במידע שבבלוג. מערכת “הבלוג של אודי בורג” ו/או ספקיה השונים רשאים בכל עת להכניס שיפורים ו/או שינויים בבלוג זה. אין להסתמך על ייעוץ שהתקבל באמצעות בלוג זה לצורך קבלת החלטות בנושאים אישיים, רפואיים, משפטיים או כספיים; לשם כך עליך להתייעץ עם בעל מקצוע מתאים על מנת לקבל ייעוץ מותאם לנסיבות המיוחדות שלך. אין באמור במסמך זה משום מצג מצד מערכת “הבלוג של אודי בורג” ו/או ספקיה השונים בדבר ההתאמה, האמינות, העיתוי המתאים ומידת הדיוק של המידע, התוכנה, המוצרים, השירותים והגרפיקה הנלווית הכלולים בבלוג זה למטרה כלשהי. כל המידע, התוכנה, המוצרים, השירותים והגרפיקה הנלווית מוצעים למשתמש “כמות שהם” (As is), בלא כל התחייבות. מערכת “הבלוג של אודי בורג” ו/או ספקיה השונים מתנערים בזה מכל אחריות והתניה לגבי המידע, התוכנה, התמונות, המוצרים השירותים והגרפיקה הנלווית, לרבות כל אחריות או התניה משתמעת בדבר סחירות, התאמה למטרה מסוימת, קניין ואי-הפרה. בשום מקרה לא תחול על מערכת “הבלוג של אודי בורג” ו/או ספקיה השונים אחריות בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשיים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאתי, או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות אך ללא הגבלה, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי בלוג זה, בעיכוב בשימוש או באי-יכולת להשתמש באתר, באספקה או באי-אספקה של שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות בלוג זה, או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש בבלוג זה, בין שהדבר מבוסס על חוזה, ובין על דיני נזיקין, אחריות מוחלטת או כל דבר אחר, אפילו אם נודע ל- מערכת “הבלוג של אודי בורג” או למי מספקיה על האפשרות של דמי נזיקין כאמור. אם אינך שבע-רצון מחלק כלשהו של אתר זה, או מאחד מתנאי השימוש, הסעד היחיד והבלעדי העומד לרשותך הוא הפסקת השימוש באתר.

הגבלת הגישה

מערכת “הבלוג של אודי בורג” שומרת על זכותה לסרב להעניק גישה לבלוג זה או לחלקים ממנו לכל משתמש, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל התראה מוקדמת.

שינוי בתנאים ובהתניות

מערכת “הבלוג של אודי בורג” שומרת על זכותה להכניס שינויים בתנאים, בהתניות ובהודעות החלים על השימוש בבלוג זה.

פרטיות ב”הבלוג של אודי בורג” מערכת “הבלוג של אודי בורג” תשתמש במידע אישי זה רק על-פי מדיניות פרטיות זו או על-פי הוראות כל דין. המידע נשמר בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981. מערכת “הבלוג של אודי בורג” נוקטת צעדים סבירים לאבטחת המידע האמור והשימוש בו. עם זאת, אין המערכת יכולה לאבטח את מערכות המידע והתקשרות באופן אשר ימנע חדירות בלתי מורשות ושימוש אסור במידע. החברה לא תישא בכל אחריות במקרים של גילוי ושימוש במידע הרשום הנובעים מחדירות בלתי מורשים של אחרים.

מערכת “הבלוג של אודי בורג” לא תמסור את פרטיך האישיים לצדדים שלישיים, אלא אם היא תהיה מחויבת לעשות כן על-פי צו שיפוטי, או אם תעמוד בפני איום שינקטו נגדה הליכים משפטיים (אזרחיים או פליליים) בגין מעשים שביצעת באתר. במקרים אלה, מערכת “הבלוג של אודי בורג” תהיה רשאית למסור את פרטיך לצד הטוען שנפגע כתוצאה ממעשיך באתר או בהתאם להוראות בית המשפט.

 

מערכת “הבלוג של אודי בורג” רשאית להשתמש בפרטים שתמסור באתר ובמידע שתאסוף אודות דפוסי השימוש באתר – לצורך שיפור השירותים שהיא מציעה, ליצירת הקשר איתך (במקרה הצורך) ולצרכים סטטיסטים.

 

באתר נעשה שימוש ב’עוגיות’ (cookies) כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר וכדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות. ‘עוגיות’ הן קבצי טקסט, שהדפדפן שלך יוצר לפי פקודה ממחשבי האתר ושומר על גבי הכונן הקשיח במחשב שלך. אם, לדוגמה, את/ה משתמש/ת במערכת ההפעלה ‘חלונות’ ובדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר של חברת מיקרוסופט, תוכל/י למצוא את הקבצים בספרייה c:windowscookies או c:windowsTemporary Internet Files. קבצים אלה מכילים מידע שונה כדוגמת הדפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית באתר, מהיכן הגעת אל האתר, מדורים ומידע שאת/ה מבקש/ת לראות בעת הכניסה לאתר ועוד.

 

שינויים

 

שינויים באמור בהסכם שימוש זה יעשו אך ורק ע”י פרסום באתר והנך מוותר על זכותך ל’קבל הודעה על שינוי כאמור בדרך אחרת.

 

כללי

 

הסכם זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הוא מתייחס גם לנשים. הסכם זה מוסדר לפי חוקי מדינת ישראל. הנך מסכים בזה כי בכל מחלוקת הנובעת מהשימוש בבלוג זה או הקשורה בו תחול סמכות השיפוט הבלעדית של בתי המשפט במחוז תל-אביב – יפו, ושם יהיה מקום השיפוט הייחודי. השימוש בבלוג זה אסור באזורי שיפוט שאינם מקנים תוקף לכל האמור בתנאים ובהתניות הכלולים במסמך זה, לרבות אך ללא הגבלה, האמור בפסקה זאת. הנך מאשר בזה כי לא מתקיימים כתוצאה מהסכם זה או כתוצאה מהשימוש בבלוג האמור קשרי יזמות משותפת, שותפות, העסקה או סוכנות בינך לבין מערכת “הבלוג של אודי בורג”. מבלי לפגוע באמור לעיל, רשאית מערכת “הבלוג של אודי בורג” להסב חוזה זה, ואת כל הזכויות והחובות הנובעות ממנו, למועבר של כל או רוב נכסיה, אם באמצעות מכירה, מיזוג, ו/או בכל דרך אחרת. חוזה זה יהא מחייב ויפעל לטובת הצדדים, נציגיהם, יורשיהם וכל נציג מורשה אחר שלהם פרט לאמור לעיל. קיום הסכם זה מצד מערכת “הבלוג של אודי בורג” כפוף לחוקים ולהליכים המשפטיים הקיימים, ואין האמור בהסכם זה עשוי לפגוע בזכותה של מערכת “הבלוג של אודי בורג” לקיים דרישות או בקשות מצד גורמים מוסמכים כדין בכל הנוגע לשימוש בבלוג זה או למידע שמועבר ל- מערכת “הבלוג של אודי בורג” או נאסף על ידי מערכת “הבלוג של אודי בורג” בהקשר לשימוש באתר. והיה אם ייקבע שחלק כלשהו מהסכם זה אינו תקף או שאינו ניתן לאכיפה מכח הוראות החוקים הרלוונטיים, לרבות אך ללא הגבלה, סעיפי ההתנערות מאחריות והגבלת האחריות הנזכרים לעיל, אזי הסעיפים שנשלל תוקפם או שאינם ניתנים לאכיפה ייחשבו כאילו הוחלפו בסעיפים תקפים וניתנים לאכיפה שתוכנם תואם במידת הקירוב הגדולה ביותר את כוונת הסעיפים המקוריים, ואילו יתר סעיפי ההסכם יישארו בתוקפם. ויתר צד אחד, מפורשות או מכללא, על זכות הניתנת לו עפ”י מסמך זה במקרה מסוים לא ילמדו ממנו גזירה שווה לכל מקרה אחר ולא יראו בכך ויתור על זכויות אותו צד עפ”י מסמך זה. הסכם זה מייצג את ההסכם השלם והמלא בין המשתמש ו-מערכת “הבלוג של אודי בורג” בהקשר עם בלוג זה, ומחליף כל תקשורת או הצעה קודמת או עכשווית, בין במתכונת אלקטרונית, ובין בעל-פה או בכתב, שעברו בין המשתמש ו-מערכת “הבלוג של אודי בורג” בהקשר לבלוג זה. גרסה מודפסת של הסכם זה ושל כל הודעה שהועברה במתכונת אלקטרונית יהוו ראיה קבילה בהליכים משפטיים או מנהליים המבוססים או הקשורים בהסכם זה במידה שווה ובאותם תנאים החלים על שאר הרשומות והמסמכים העסקיים שהופקו ונשמרו במקור במתכונת מודפסת. שמות פיקטיביים של חברות, מוצרים, בני אדם, דמויות ו/או נתונים הנזכרים במסמך זה, אין מטרתם לייצג בני אדם, חברות, מוצרים או אירועים אמיתיים. כל זכות שאינה ניתנת במסמך זה במפורש, דינה כזכות שמורה.

תגובות בפייסבוק:

תגובות

%d