אלטרוקסין
אלטרוקסין - חדש וישן

כמטופל באלטרוקסין, שבקבוקו הישן והטוב עומד להסתיים, גיליתי גם אני את נושא האלטרוקסין החדש והפיכת החולים לשפני ניסוי.
מסתבר שבתחילת השנה חברת GSK שייצרה את האלטרוקסין עד אז מכרה את הייצור לחברת “אספן” ששינתה את הפורמולה ומשם החלה ה”חגיגה”.
לא אלאה אתכם בפרטים וסיפורים מיותרים, אלא אביא לכם מספר קישורים שכרגע מטפלים בנושא, ודרך קישורים אלה תוכלו לעקוב ולהתעדכן.
אם תהיה התפתחות משמעותית אעדכן גם אני.

אז ככה, בפייסבוק יש לנו קבוצה שמשמשת כפורום בנושא, יש לבקש להצטרף לקבוצה כדי להתעדכן ולהשתתף בדיונים.
כמו כן ישנו עמוד בפייסבוק לסיפור האלטרוקסין וכולכם מוזמנים לעשות לו “לייק”.
קיים גם אתר WordPress שנקרא, כמה מפתיע, אלטרוקסין.
מידע נוסף תוכלו לקרוא בכתבה שהתפרסמה פה ב- Ynet,
ובאתר של שור טבצ’ניק תוכלו לקרוא על התחליפים.
ישנם כמובן עוד ועוד מקורות, ובגיגול קצר תוכלו למצוא רבים מהם.

כולי תקווה שתימצא תשובה במהרה בימינו, כי לא בא לי להצטרף לקבוצת שפניי הניסוי.
אני רק תוהה מי עשה קופה במקרה הזה על חשבוננו, ואין לי ספק שזה שעשה זאת לא חשב על הההשלכות כלל וזה לא מטריד אותו גם היום.

והכי חשוב: חתמו על העצומה לחייב את משרד הבריאות למצוא לנו חלופות!

בריאות טובה לכולם!

שימו לב לעדכונים בתגובות למטה!

 

 

תגובות בפייסבוק:

תגובות

24 תגובות

  1. שלום רב, גם אני מנפגעי האלטרוקסין, שנים רבות טופלתי באלטרוקסין,ומאז שהוחלף ללא ידיעתי המצב הבריאותי שלי מתדרדר ואינם מבינים , כעת אני מטופלת ביוטורוקס , לדעתי עדיין אני באותו מצב כמו קודם והרופאים לא מקשרים זאת לתרופה , אני כבר מיואשת. כל יום נוספת בעיה נוספת למצבי ואין מי שיכול פשוט לבדוק אם יש קשר לחוסר איזון . אשמח לשמוע ולהצטרף למאבק.

  2. פינגבק:האלטרוקסין וחלופותיו - תמונת מצב | הבלוג של אודי בורג - בלוג בענייני היום

  3. אני בת 57 ונטלת את התרופה כמעט 4 שנים לאחרונה חלה הידרדרות במצבי גם הנפשי וגם הפיזי ולא ידעתי ממה זה אך כששאלתי חברות במצב דומה הנוטלות את האלטרוקיסן התברר שגם הן באותו מצב , עייפות , עצבנות , חוסר שינה דיכאון שאינו ברור לי מאין צץ . אשמח להצטרף למאבק ,

    tami.h1
  4. גם לי הייתה בעייה עם התרופה.. במשך השנה האחרונה נטילת האלטרוקסין סבלתי מתופעות לוואי כגון עייפות, עצבנות, סחרחורות, כאבי ראש, בחילות נשירת שיער ועוד.
    בחודש שעבר קיבלתי מרשם ליוטירוקס ומאז חל שיפור במצבי.
    אני מבחינתי שוקל להגיש תביעה יצוגית

    יוגב
  5. אשתי מטופלת באלטרוקסין מזה כ,22 שנה ופתאום התחילו דפיקות לב מהירות כשייה נשימה וכאבים בבתן לצערנו נתקלנו בקיר אטום מול קופת חולים כללית .כל תרופה חלופית שקנינו לא שיפרה את המצב .לצערי אין עם מי לדבר .נוסף על הצרה הזאת היא גם מטופלת בכימוטרפיה והקופה ממשיכה לסרב .לצערי אינני יודע מה לעשות

    אסתר
  6. מטופלת באלטרוקסין במשך שנתיים וחצי במשך מספר חודשים יש לי דופק מהיר וכאביי פרקים איומים ,מרגישה לא טוב בקושי יכולה ללכת על הרגליים !!

    ruth katalan
  7. במסגרת פנייתי למכבי העברתי להם את המכתב ממשרד הבריאות, את טבלת ההשוואות בין התחליפים השונים וקיבלתי תשובה שהחומר הועבר “לכורמים הרלוונטיים” לצורך מתן מענה לפנייתי.
    ואני תוהה האם זה ניסיון מריחה נוסף.

  8. פניתי היום לקופת חולים מכבי בעמודה בפייסבוק בעקבות פרסום בפורום האלטרוקסין על הוראה שיצאה ממשרד הבריאות לאפשר למטופלים לקבל סינטרואיד ללא התניות/טפסים/אישורים וכו’.
    ממתין לתשובתם ואפרסם ברגע שתתקבל.

  9. אימי החלה לקבל לפני כחודשיים אלרוקסין,לאחר זמן מה החלה להרגיש לא טוב,לפני מס’ ימים אושפזה בבית חולים ,מים בראות כתוצאה מאי ספיקת לב קלה ,לרופאים אמרתי שתחושה פנימית שלי קושרת לאלטרוקסין,הם שללו זאת מיידית,הרי לפני מס’ חודשים ביצעה בדיקות ראות ואקו לב והכל היה תקין,חשוב לי לדעת האם מישהו נוסף נתקל במצב הזה של אי ספיקת לב או מים בראות? תודה!

    דבורה
  10. לפני שפורסם הנושא הנ”ל חשתי ברע ,דפיקות לב
    חזקות,צורך לישון ותופעות נוספות .בדיקת האקו לב הראתה לחץ ריאתי מוגבר. הרופא לא העלתה את נושא האלטרוקסין,בבדיקה חוזרת שוב הבדיקה לא היתה תקינה.לאחר פרסום שינוי בתרופה פניתי לרופא ואז נתנה לבצע מספר בדיקות דם שעדיין אין לי את כל התשובות.אני ממשיכה לקבל את האלטרוקסין החלופי ואני לא במצב בריאותי תקין.

    תקוה נגר
    1. תקוה, כפי ששמתי לב, לרופאים יש קשר שתיקה בנושא בניהם, והם לא משתפים מידע עם החולים לגבי החלופות הטובות יותר. הרופא שלי לדוגמא, היה בהלם כשבאתי אליו עם מחקר מוכן על החלופות ועל התרופה העדיפה… הוא גמגם ואמר לי שהוא רואה שהתכוננתי

  11. היום הנושא עלה לדיון גם בתוכניתו של אברי גלעד “המילה האחרונה” בגלי צה”ל.
    תוגלו לשמוע בקישור הזה: http://glz.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=75940
    החל מהדקה ה- 18.
    המשיכו להפיץ, מסתבר מדבריו של אברי שאי הידיעה של תופעות הלוואי כבר גרמה להפלות אצל נשים בהריון.

  12. שימו לב לטבלת השוואת המרכיבים של האלטרוקסין במדינות השונות כפי שפורסמה בעמוד האלטרוקסין בפייסבוק.
    נראה שהסינטרואיד הוא אכן המקבילה הטובה ביותר של האלטרוקסין הישן והטוב.
    http://tinyurl.com/5vvhwn4

    העמוד בפייסבוק: http://www.facebook.com/Eletroxin.Israel

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d