קדימה או אחורה?
קדימה או אחורה?

קראתי היום ב- Ynet ששלומי לחיאני, ראש עיריית בת-ים (ולא ראש העיר כמו שנכתב שם בטעות) רוצה להתמודד מול מופז ולבני בתוך מפלגת קדימה.
נו…הלזה פיללנו?
האם זו עתידה של הפוליטיקה בארצנו? שכל חשוד או מורשע בפלילים פשוט יבחר לו מפלגה, ירוץ להנהיגה וכך ירחץ בניקיון כפיו?
רשימת מלאי קצרה במפלגת קדימה מראה לנו שרשימת המובילים של המפלגה עד היום, חוץ משאול מופז (בנתיים) מככבת ברמת העבריינים/חשודים הפעילים בה,
החל בחיים רמון, אברהם הירשזון, אהוד אולמרט, צחי הנגבי, עמרי וגלעד שרון (וכואב לי הלב על אביהם), שלומי לחיאני ומנכ”ל המפלגה משה שחורי.
אם נעבור לש”ס יש לנו את שלמה בניזרי ואריה דרעי.
נגד אהוד ברק כבר היו חקירות וגם נגד ביבי, מפלגת העבודה היא המפלגה האבודה, שעדיין חייה בשנות ה-50 ומנסה ללא הרף לשחזר את תהילתה מאז, ובלי הצלחה יתרה.

האם מיאיר לפיד תבוא הישועה? ובכן, זו שאלה לא פשוטה, מאחר ויאיר ואנשי צוותו דואגים להפיץ דפי מסרים לרשימת הדיוור שלהם שבהם הם מציינים מה היו רוצים לשנות, אבל מצד שני שומרים על עמימות גדולה בכל הנודע למיקומם במפה הפוליטית.
לא תצליחו למצוא בפרסומיו של יאיר לפיד שום רמיזה האם הם בימין, שמאל, מרכז, או מה דעתם על ערביי ישראל או על העם המומצא שנקרא “העם פלסטיני”. לא תמצאו מילה מה עמדתם בנושא החרדים, מתנחלים ועוד.
גם ניסיונותי לקבל תשובות באימייל לא צלחו עד כה. אי הבהירות הזו מקשה על תומכיו בהפצת מסריו מאחר ואין ביכולתם של תומכיו לענות על שאלות בנושאים הנ”ל.

לסיכום, עושה רושם שגם כרגע, למרות הצטרפותו של יאיר לפיד לפוליטיקה, לא רואים מי יביא את השינוי לו אנו מייחלים וחבל.
אני אישית, שמחתי לשמוע על כניסתו של יאיר לפיד לקלחת, אבל עצם התמקדותו בזה שהוא בא לייצג את מעמד הביניים (ומה עם המעמד הנמוך יותר? לא זכאי לייצוג ויחס?) ולשנות את שיטת השלטון ועוד סיסמאות שכבר שמענו כאן בעבר עד שעייפה אוזננו, לא מעודדת בלשון המעטה.

אינני מצפה מהליכוד, קדימה, העבודה או יתר המפלגות הקיימות לשינוי כל שהוא.
אני כן מצפה ממפלגתו של יאיר לפיד לשקיפות מלאה והצגת מצע מלא בכל התחומים כולל עמדותיהם במפה הפוליטית.

[qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d