איום איראני???
איום איראני???

כולם, בממשלה ובתקשורת, מלבים את האיום האיראני ללא הפסקה ויכול להיות שיש משהו קטן בעניין… אבל נראה לי שהסיבה העיקרית לשמירת האיום האיראני בראש העניינים היא כדי לגרום לנו להתעלם מהאיום החשוב יותר מבית!
ולאיום הזה קוראים א ל י מ ו ת !!!

אלימות בני הנוער:
גדל פה דור, שאם הייתי מאמין הייתי אומר “השם ישמור”. נכון יש גם נוער מעולה, אבל בכללי המצב מחמיר.
מספיק לעבור בגנים שבשכונות מגורים הנקראות שכונות מבוססות, כדי לראות מה עושה הנוער שלנו בערבים (והכוונה לא לערביי ישראל…)
נרגילות, בירות ווודקה הם ציוד חובה אצל חבורות הנוער האלה כשלהשלמת הגרדרובה יש המתהדרים בסכיני מטבח איכותיים או סתם אולרים. ולכו תבקשו מהם לשמור על שקט בלילה…

אלימות המסתננים:
מי מכם העיז לעבור ברגל בתחנה המרכזית הישנה או החדשה בשעות הערב והלילה מבלי לרעוש מפחד?
מספיק לקרוא על כל מקרי התקיפה, הפריצות לבתים, הגניבות וכו’ שמבוצעים על ידם כדי להבין שמצבנו קרוב לקטסטרופה.

האלימות בכבישים:
שמתם לב שכל נהג על הכביש נמצא בסטאטוס של GTA? או מינימום רוצח שכיר?
מתי פעם אחרונה נהג נתן לכם זכות קדימה כהולכי רגל או זכות קדימה לרכבכם להשתלב בפנייה מבלי שגרמתם לו בכוח לתת לכם את הזכות הזו על ידי ירידה מהמדרכה לכביש תוך סיכון חייכם, או הידחפות עם המכונית לתוך הצומת?
מתי בפעם האחרונה לא צפרו לכם ברמזור כשהוא היה רק באדום-צהוב ועוד לא הספיק להגיע לירוק?

האלימות בספורט:
ראו מה קורה במה שנקרא “ליגת העל בכדורגל”! כולם כולל השחקנים, המאמנים, האוהדים וכו’ מעורבים במעשי אלימות פיזיים ואין פוצה פה ומצפצף. ואם אתם חושבים שזה יעצור רק בכדורגל… הייתם כחולמים.

והסיבה לכל מקרי האלימות האלה???

רפיסותו של שלטון החוק!!!

זוהי רפיסות המחוקק, בתי המשפט והמשטרה גם יחד.
המחוקק, שמחוקק חוקים בסיטונאות, חוקים שבשום דרך לא ניתן יהיה לאכוף, ואי חקיקת חוקים למניעת מקרי האלימות האלה.
למשל, חוק עונש מוות לרוצחים ואנסים שהורשעו כדין. ואם צריך לשם כך לשנות פה את שיטת השיפוט ואולי שיהיה חבר מושבעים כמו בארה”ב, אז הגיע הזמן, לפני שיהיה מאוחר מידי.

למשל, החלטה לסלק את כל הפליטים בחזרה לארצותיהם!!!
מה קרה??? עצם היותנו העם הרחמן העבירה אותנו על דעתינו??? חסרות לנו צרות מבית שאנו צריכים פה את כל אלפי (ואולי עשרות אלפי) הפליטים, שגילו גם הם את הארץ המובטחת ושמעו על רחמנות העם היהודי ולכן הגיעו לפה?
ממה מפחד המחוקק??? הם פה בצורה לא חוקית!!! בכל מדינה אחרת הם כבר היו על מטוס חזרה ואת מי זה מעניין מה יקרה להם במדינתם??? בואו נטפל בבעיות שלנו קודם!!!

הרשות השופטת, שמקלה בעונשים של פשעי אלימות. היום כל פושע יודע שלא משנה מה הפשע שביצע, עליו להצטייד בעורך דין בכיר חסר ערכים ובתי המשפט ידונו אותו לקולה ולא לחומרה.
ולא משנה שהתובע יביא את כל עובדות/הוכחות/עדויות הפשע, בודדים הם המקרים בהם בתי המשפט מקשיחים את החלטתם.

המשטרה, נו… באמת… אני בטוח שרובכם יסכימו איתי שאין לנו בארץ משטרה אמיתית.
יש לנו גוף שמתנייע בניידות סטייל אמריקה, לובש מדים סטייל השוטרים באמריקה, אבל מפה ועד להידמות לשוטר האמריקאי או למשטרה האמריקאית הדרך עוד ארוכה!

משטרת ישראל עסוקה בעיקר בהכנסה כספית מדוחו”ת, ולא משנה איזה, על איתות, עקיפה, מהירות, הולך רגל שעבר באדום וכו’.
אבל כשזה מגיע לטיפול בפשעים אמיתיים אנו מגלים שוטרים שעושים יד אחת עם עבריינים (לפי הסיפורים בעיתונות), שוטרים שסרחו, שוטרת שאמרה שהיתה בזירת פשע למרות שהיא אפילו לא התקרבה אליה… ואפשר להמשיך…
אתם מגישים תלונות במשטרה והן נסגרות ללא שום טיפול, כולל תלונות על איומים, שבמצב האלימות של היום יש לחקור כל איום אבל כנראה קל יותר לסגור את התלונות כי יכול להיות (וזו השערה שלי בלבד) שהתחנות השונות נמדדות על כמות התלונות הפתוחות שנמצאות באחריותן.
בדצמבר 2010, עת מונה המפכ”ל הנוכחי, יוחנן דנינו לתפקידו, אמרו בכירים בממשלה כולל השר לבטחון פנים וראש הממשלה כי הם בטוחים שדנינו ישנה את פני המשטרה, ויביא לבטחון האזרח הקטן.
בדצמר 2011 אמר המפכ”ל בכנס באילת כי המשטרה איבדה את אמון הציבור ושלציבור מגיעה משטרה ברמה גבוהה יותר… נו…
היום אנחנו נמצאים בחודש מאי 2012 וכלום לא השתנה ולא עושה קולות של שינוי. אבל לא רק המשטרה אשמה במצב שבו היא נמצאת… ראו בהמשך.

אני בטוח שרובכם חשים כמוני, השאלה היא איך משנים???
ופה נכנס נושא “איפה הכסף” של יאיר לפיד למשוואה. כולם יודעים איפה הכסף. רק שהכסף, במקום שיילך לחיזוק המשטרה ע”י שיפור תנאיהם של השוטרים וכך להביא למצב שיותר אנשים יתגייסו למשטרה, אותו כסף הולך למי שכבר יש לו ממנו יותר מידי ורוצה עוד. ומה עושה המשטרה על מנת להשיג תקציבים שהיו אמורים להגיע אליה??? רושמת דוחו”ת!! מתוך אילוץ למלא את קופתה. אני רוצה לתת קרדיט ולהאמין שאם למשטרה היו באמת תקציבים ראויים, לא היינו רואים שוטרים שחייבים לעמוד במכסת דוחו”ת יומית/חודשית/שנתית וכו’.

אם המחוקק היה חושב באמת על טובת האזרח, היה אפשר לשנות.
כמו שזה נראה כרגע, לצערי, המחוקק חושב על דברים אחרים… או בעברית צחה… על טובתו האישית.
ונכון, בטח תגידו לי שהכל מתחיל בחינוך בבית… ושאם היה חינוך בבית לא היתה אלימות… ואני אגיד שאתם צודקים… אבל… כשהציבור רואה את מנהיגיו נתפסים השכם והערב על שחיתויות, גניבות כספים, אונס, מעשים בכפייה, טובות הנאה וכו’… גם החינוך הכי טוב בבית לא יסתיר את המעשים האלה ויעלים אותם.
חייבים יד חזקה ושלטון החלטי!!!

[qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

תגובה אחת

  1. פינגבק:תקשורת נייטרלית – יש חייה כזו??? » הבלוג של אודי בורג - בלוג בענייני היום | הבלוג של אודי בורג - בלוג בענייני היום

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d