איזה מס נעלה היום?
איזה מס נעלה היום? – התמונה מדה-מרקר

שלום כבוד ראש הממשלה,

החלטתי גם אני לכתוב לך, בעקבות מאמרו של עו”ד גדעון רוזנבלום שאצרף למטה, ובעקבות הפוסט של טלי עוז-אלבו בעמוד שלך בפייסבוק (שאני בטוח שאינך קורא אותו לעולם וגם לא מי שנהל אותו בשבילך, שאחרת אולי היינו זוכים לתגובונת קטנטונת מידי פעם).
אין לי שום ספק שלמכתב הזה שאני יושב לכתוב, גם אם בטעות יגיע לשולחנך, לא תתייחס. וכי למה לך?
אתה הרי יושב לך שם בפסגת השן שלך בירושלים, ומתחתיך משתוחחים להם פשוטי העם ומחפשי ארוחות החינם כפי שטלי כתבה, ואתה פשוט שכחת לראות אותם.
שכחת את עברך כמוכר רהיטים ברהיטי מרס, כשהיית כמוני וכמו עוד אזרחים פשוטים אחרים, ועבדת קשה לפרנסתך.
שכחת מה זה לחיות בלי ב.מ.וו. 626 ושאר מנעמי השלטון, שכחת מה זה שהחודש נמצא בעיצומו והמשכורת כבר מזמן סיימה אותו.
אצלך הרי החודש נגמר לפני שהתחלת לבזבז.
שכחת לחלוטין שאתה מנהל עַם ומדינה!!! ולא חברה פרטית. שכחת שחובתך למי שבחר אותך (ולפחות לא הייתי טיפש לעשות זאת למרות היותי ימני) היא לדאוג לצרכיו של אותו בוחר/ת ומשפחתו.[pullquote align=”left” textalign=”right” width=”35%”]
שקיעת הציונות – עו”ד גדעון רוזנבלום
החברה החרדית והחברה הערבית בארץ, הצליחו לבצע את זממן ולכרסם את בסיסה של הציונית, בת מאה וחמישים השנים, באמצעות הרחם והעוני. פשוט, נרדמנו בשמירה.
המשיכו לקרוא…
[/pullquote]
אז בוא מר נתניהו, ונחשוב על מספר דברים לשיפור המצב.
עלו לי כמה מחשבות מוזרות איך לשפר את המצב במדינה בלי להטיל עוד גזירות כמו העלאת מס ההכנסה באחוז נוסף למעמד הבינוני (שאותה משבח רו”ח ממולח הזקוק כנראה לפרסום) תוך ניסיון למכור לו שבתמורה הוא מקבל גדר ביטחון וחינוך “חינם” מגיל 3, בדיוק כמו החינוך “חינם” עד גיל 18.
המחשבות האלה כוללות גם את אי העלאת המע”מ וחניקת המעמד הבינוני והחלש עקב כך. ודרך אגב, בכל דבריך אתה טורח להזכיר שאתה בעד שיפור המצב למעמד הבינוני ואינך מזכיר את המעמד החלש… שכחת? יש דבר כזה!

אז ככה, המחשבה העיקרית שלי לשיפור המצב, עד כמה שהיא תהיה מוזרה לך, כוללת את הוצאת האוויר מהבלון שנקרא ממשלה של 31 שרים ו-9 סגני שרים ומי יודע כמה סגנים לסגני שרים.

מר נתניהו, רבע מהכנסת הם שרים! באיזו עוד מדינה ראית דבר כזה?
חשבת שאולי, רק אולי, אם תקצץ את מספר השרים ל-18 (ויצא לי 18 כי זה ח”י וסתם זה מספר יפה, אהה…וזהו גם הגיל שבו צריכים אזרחי המדינה שאתה מנהל להתגייס, אני יודע… שכחת גם את זה :), לא נורא) ובהתאמה תקצץ גם את אותם משרדי ממשלה מיותרים ותבצע מה שאנחנו בעולם המחשבים קוראים לו קונסולידציה, יעני, איחוד של משרדי ממשלה הקרובים רעיונית אחד לשני, יקוצצו בהתאמה גם המנגנונים המנופחים שסביבם ופתאום יהיה לך עודף תקציב?
וחו”ח, תגלה שלא צריך להרע עם תושבי הממלכה? ואולי, באמת רק אולי אפשר יהיה להיטיב עימם?

האם, ותגיד לי את האמת מר נתניהו, במקרה עלתה במוחך הפורה מחשבה מעין זו?
אני לוקח סיכון ומהמר שכן. אם תקרא את המכתב הזה תגלה לי אם צדקתי.

ואם אכן עלתה מחשבה זו במוחך, מדוע אינך פועל למימושה? ממי אתה פוחד? מהחרדים שיקוצצו? מחבריך השרים שיאלצו לוותר על משרותיהם ואז ינסו להדיח אותך מראשות המפלגה בתור עונש?
כי מהציבור ברור שאינך מפחד, עובדה, אינך מפחד לדפוק אותנו השכם והערב…
אבל, שוב, אם תחשוב (טיפה) תגלה שדווקא אותו ציבור יגלה אהדה גדולה לך אם רק תפעל בכיוון הנכון ותפוצץ את הבלון המנופח שאתה משחק בו.

אז טרחתי וכתבתי את מחשבותי, וכולי תקווה (באמת) שאולי מכתב זה יגיע אליך, כי הרי אני אפרסם אותו גם בעמוד הפייסבוק שלך, אותו עמוד שמישהו כתב בו בשמך “הפייסבוק זה הכלי שמקשר ביני לביניכם”, אכן משפט גדול, כי לא כתוב בו למשל שפייסבוק הוא הכלי המקשר ביננו לבינך.

ועוד לא כתבתי מספיק על הזלזול שלך באזרחים התורמים למדינה ורואים בעיניים כלות את כל הנהנתנים המקבלים פטורים בחסותך על שמאל ועל ימין, אבל את זאת אשאיר למכתבו של גדעון רוזנבלום ואסיים בתקווה להתייחסות כלשהיא (נאיבי שכמותי).

וכעת למכתבו של עו”ד גדעון רוזנבלום כפי שהופץ לרשימת התפוצה שלו בדוא”ל ביום שלישי, 17/7/2012.

לכבוד

מר בנימין (ביבי) נתניהו, ראש הממשלה
מר אהוד ברק, שר הביטחון
מר בוגי יעלון, שר ללא תיק

‏אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה, קִרְיָה נֶאֱמָנָה! (ישעיהו א’, כ”א)

כל העם מתבונן בכם בפליאה ואינו מסוגל להבין: אתם, שהייתם בנעוריכם “הצברים האולטימטיביים”; לוחמים עזי נפש – שהיו מוכנים להקריב את נפשכם למען הכלל. הייתם סמל לישראלי היפה. כיצד זה, איפוא, הפכתם לפוליטיקאים חמדנים וציניקנים, לאנשי מפלגה תככנים שכל מעייניהם בשרידות והדבקות לכסא. כיצד איכזבתם וכיצד כיזבתם; איש בארץ לא מגדיל היום להרע לציבור יותר מכם!
נידמה, כי אבות הציונות: נורדאו, הרצל, ז’בוטינסקי, ויצמן בן-גוריון ובגין, מנענעים ראשם בעצב ושואלים בפליאה: “איזה דור גידלתם בארץ. מנהיגים, שאין בליבם מוסר יהודי. כיצד נתבלבלו עליהם סידרי העולם”.
דעו לכם ! אם תבגדו בנו זאת הפעם, ותפלו את החרדים לטובה, ואותנו תפלו לרעה – אזי יבולע לכם: הציבור לא יסלח לכם לעולם. תיזכרו, כאנשים שמעדו בשעת מבחן, והונו שלשה דורות של ישראלים.
נדמה, כי אינכם חשים את הולם ליבו של העם המבוזה הזה, ואת גודל השעה. אנו לא נשכח ולא נסלח – לא אנו ולא ילדינו אחרינו:
הראשון מביניכם, קורץ בעיניו לחרדים ואומר: נגייס לצבא רק חייבי גיוס בני 25 ומעלה (עם אשה וארבעה ילדים, כמובן…)
השני, קורץ בעיניו לחרדים ואומר בצדקנות: לא נעניש ולא ניקנוס מגזר שלם של חרדים משתמטים.
השלישי, שר הביטחון, חופן פניו ושותק כמומיה ומסתיר מפנינו את צפונות ליבו.
האם הוא, בכלל, איתנו, ביום הרת עולם זה?
איננו מזדהים את הפתרון המגונה שלכם בסוגיית גיוס החרדים: “רק חירש, שוטה או קטן” לא יבחינו כי השיקולים שלהם הינם זרים ואנוכיים למשעי.
ביום פקודה, נזכור אותכם, כמי שמכרו את עקרונותינו תמורת ‘נזיד עדשים’. זיקנתכם תבייש את נערותכם.
במה אנו נאבקים היום, אחרי ככלות הכל? – להשגת צדק חברתי, לתיקון עיוות היסטורי, שסוכל למזלנו, אך למורת רוחכם, על ידי בית המשפט העליון לצדק, לאחר מאבק של שנים ארוכות.
במקום לדבוק בתרמית ובאחיזת העיניים, שאתם מציגים לציבור, עיינו-נא בשיטה הפשוטה הבאה, שתכליתה, גיוס חרדים בני 18 – הניתנת ליישום, ללא עריכת תוכניות גרנדיוזיות, ללא יצירת קשיים מלאכותיים, ללא “הגדלת תקציב הביטחון” ללא הקמת מכשולים מלאכותיים הזויים שאינם אלא הבל וראות רוח. הדברים פשוטים ולכן, אין צורך להונות את הציבור.

השינוי הדרוש בחוק

לכל אזרח ישראלי, עומדת חובה חוקית ומוסרית עליונה של גיוס לצה”ל, כנגד הנאות מזכויות
אזרח רבות.
כל ברי-גיוס, חרדי כחילוני, שישתלבו בשירות בצה”ל, יזכו למלוא זכויותיהם האזרחיות. אם יסרבו – לא ייעצרו, לא ייקנסו, לא יועמדו לדין. עונשם יהיה, שיגרעו חלק מזכויות האזרח שלהם. ככל שסירובם יתמיד, בה במידה תפחתנה זכויותיהם.
ארצות המערב, המנוסות מאיתנו, מטילות, כיום, קלון על עבריינים המרצים את עונשם בכלא: הן נוטלות מהם את זכות הבחירה לפרלמנט.
אצלנו, המשתמטים משירות צבאי, הם עבריינים מסוג נחות יותר: הם וברים על חוק, שבכל מדינה נורמטיבית, נחשב לבגידה. הדבר חמור שבעתיים, במדינה הנתונה במצור מאז קיומה. החרדים עושים זאת מדי יום-ביומו, מחדש. בעגה המשפטית קוראים לכך: ‘עבירה נמשכת’.

“אות קין”, שיבחרו לשאת, מרצון, על מצחם, שלא להצביע לכנסת, ילווה אותם כל חייהם, ולא יוסר אף לאחר שיעברו את גיל הגיוס.

תבוטל קיצבת הילדים ותועמד על 2 ילדים למשפחה, בלבד.

משתמט לא יזכה בתמיכה ממשלתית לכשהי, לרבות תמיכה בדיור ובהטבות השונות של המוסד לביטוח הלאומי.
ממוסד לימודי תופחת תמיכה ממשלתית ביחס שווה לתלמידים משתמטים, הלומדים בו.

תבוטלנה, כליל, כל הקיצבאות הקיימות היום, ללומדי תורה מגיל גיוס ועד גיל 80.

תבוטל כל תמיכה ממוסד הוראה שאינו מלמד את לימודי הליבה.

רבנים שיסיתו את תלמידיהם שלא להתגייס, יפוטרו ממשרתם ותמנע מהם זכות למענק ממשלתי כלשהו. מעמדם יהיה זהה למעמד תלמידיהם המשתמטים.

הרשות המתאימה תהיה רשאי לגרוע ממשתמטים סרבנים זכויות נוספות, כגון קבלת רשיון נהיגה, הוצאת דרכון וכיוצא בזה.
אין להשלים עם פגיעה בגיוסן הרגיל של חיילות בצה”ל, ואפילו לא פגיעה מזערית.

 

בכבוד רב
עו”ד גדעון רוזנבלום

 

חברי לדעה, מכל קצווי הקשת, מתבקשים להפיץ פנייה זו בכל
אמצעי התקשורת האלקטרוניים,
כי בשעת רצון כזו – לא נזכה
עוד בעתיד הנראה לעין.

 [qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

תגובה אחת

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d