הנהלת סופר פארם שלום,

בביקורי היום בסניף שלכם במרום נווה נתקלתי ב”שיפור שירות” מעולה וחדש.

כל לקוח שמגיע עם מרשם צריך לעמוד בתור בכניסה לסניף כדי שהעובד בכניסה יסרוק את המרשם, וייתן לו מספר לבית המרקחת.סופר פארם, למען שיפור השירות?

הדבר ה”יפה” בכל זה הוא שהמרשם שבידו של הלקוח מודפס שוב בבית המרקחת כתוצאה של הסריקה בכניסה, וכל כך למה? כדי לזרז את הכנת המרשמים בבית המרקחת.

זהו בזבוז נייר משווע וחיסול יערות גשם בחסות “סופר-פארם”.

לא רק שהתור בבית המרקחת אינו מתקצר, עכשיו יש תור בכניסה לסורק ותור לקבלת התרופות.

ובקבלת התרופות, הלקוח מגיש את המרשם לרוקח ואז הרוקח אמור לברר האם התרופות כבר הוכנו או שהוא צריך להכינן.

עוד עיכוב בשירות.

עם קצת מחשבה קדימה, הייתם מוותרים על שתי משרות, זו של הסורק בכניסה וזו של מכינת התרופות, ומשקיעים בהוספת עוד עמדת רוקח כדי לקצר הליכים.

אותו בלאגן חוגג גם בסניף ביאליק-קריניצי ברמת גן, ולעומת זו, בסניף ראול וולנברג שבו אין את ה”שכלול” הזה, אין תור והכל זורם.

ואינני מדבר כבר על זה שבבתי מרקחת באירופה התרופות נארזות בשקיות נייר ממוחזר, את זה נשאיר לפעם אחרת.

שלחתי פקס ופנייה מהאתר להנהלת סופר-פארם היום בבוקר.

נראה מתי אקבל תשובה, ואני מבטיח לעדכן בנושא.

עדכון 15/11/2010 שעה 14:00

התקשרו אלי היום משירות הלקוחות של סופר פארם. הודיעו לי שהמכתב שלי עבר למנהל בכיר של בתי המרקחת, הם מאוד מודים לי על כך ושהם מאוד קשובים להערות לקוחותיהם ולפי התגובות שהם קיבלו עד היום השירות אכן השתפר כתוצאה מהוספת הסורק בכניסה. לאורך השיחה, הנציגה השתדלה להתעלם מנושא בזבוז הנייר בהדפסה חוזרת ואני חזרתי והעליתי את הנושא. ביקשתי התייחסות בכתב ואני ממתין. אוסיף לעדכן.

עדכון מהיום, 18/11/2010:
כפי שהבטחתי אני מעדכן. היתה לי היום שיחה עם נציגה בכירה בסופר-פארם, ובעקבות שיחה זו אני יוצא מעודד ורואה שיש תקווה לשיפור.
אפרט בהמשך כשיהיו לי עוד פרטים.

תגובות בפייסבוק:

תגובות

תגובה אחת

  1. פינגבק:Tweets that mention הבלוג של אודי בורג – בלוג בענייני היום » סופר-פארם, למען שיפור השירות וקיצור התורים??? -- Topsy.com

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d