רקבת ישראל
רקבת ישראל

שנה (פחות יומיים) חלפה מאז הפוסט הקודם שלי על רקבת ישראל, ודומה שכלום לא השתנה.
הרכבות ממשיכות לא להגיע בזמן ולא לצאת בזמן.
הן מושבתות חדשות לבקרים באותן טענות של “עבודות לשיפור ושדרוג מערך הרכבות והמסילות” לדברי הנהלת הרכבת (שכנראה נמצאת במציאות מקבילה לשלנו) כפי שניתן לקרוא בעמוד הרכבת בפייסבוק.
תאונות ממשיכות לקרות חדשות לבקרים, הועד ממשיך לנהל את הרכבת במקום שהנהלת הרכבת תנהל את הועד, הועד מונע בכל דרך הליך הפרטה בטענות שהפרטה זה רע ועולם כמנהגו נוהג.
אם הפרטה זה רע, איך ניתן לקרוא למה שקורה עכשיו ברכבת???
הרכבות ממשיכות להיות צפופות עד דחוסות, המיזוג פועל רק בימים אי זוגיים (אם בכלל), בחלק מהרכבות תאי השירותים סגורים ולא ניתן להשתמש בהם, בקיצור חגיגה.
בעמודה בפייסבוק ממשיכה רכבת ישראל לפאר ולהלל את עצמה וטוענת שהיא מאוד מעונינת לשמוע את מה שאנחנו חושבים עליה… נו… שוין…

מה נשתנה אתם שואלים? אז ככה, הנוסעים נהיו זועמים יותר, חוסמים את הרכבת ועוד, אבל ללא הועיל.

רקבת ישראל בשלה!!!

עד מתי??? הייתי שמח לתגובה אמיתית וכנה מהנהלת הרכבת, אם אפשר בבקשה. שלחתי בקשה רשמית לתגובה למחלקת הפניות של הרכבת. בואו נראה אם ומתי תהיה תגובה.

דרך אגב, איפה השר ישראל כץ שהבטיח לסגור את הרכבת? מישהו ראה אותו???

 

תגובות בפייסבוק:

תגובות

3 תגובות

  1. ובכן, המצב לא תקין, וגם אם העובדים אשמים חלקית, אבל יש לזכור שהגורם העיקרי שאחראי לכשל הינה ההנהלה. ההנהלה ברובה הינה הנהלה “מוצנחת” – קרי, היא לא מקצועית, והמינויים שלה פוליטיים. למעשה, הבעיות שאתה מתאר התחילו לפני שנים רבות, והם החריפו בעקבות הגדילה באוכלוסיה. ללא תיקון הכשל הניהולי, דבר לא יתקדם – גם אם יפריטו, יחליפו את כל העובדים ועוד. כמובן שישנן סיסמאות באוויר שהפרטה תביא להתיעלות, אבל אם תבדוק מחקרים בעולם, תגלה שבמרבית המיקרים ההפרטה כשלה. לפיכך, במקום לטפל בסימפטומים, הגיע הזמן לפטר את האחראים לכשל, ולהפוך את הרכבת לעסק רציני. השאלה הרצינית היא מי ירים את נס הדגל… והרי בית הדין לעבודה אמר את דברו, וגם הממשלה לא עושה כלום…

    יובל

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d