אלטרוקסין
אלטרוקסין

חשבתם שהכל הסתדר?
שכל אחד קיבל את התחליף הראוי לו מקופת החולים שלו אחרי המהומות בתקשורת?
ושיש מלאי של סינטרואיד ויוטירוקס לכל דורש (עם מרשם כמובן)?

אז חשבתם.

להזכירם, אני גיליתי את הנושא ב- 22/11 כשהבקבוק של האלטרוקסין הישן עמד להתרוקן.
מאותו רגע התחלתי לנדנד למכבי, כתבתי לבכירים במערכת הבריאות, ועוד, ובסופו של דבר קיבלתי מכתב מקופת החולים שלי, מכבי, שאומר שמהתאריך 17/11 + 3 שבועות, הסינטרואיד יחולק לכל דורש, ללא תנאים, ללא וועדות וללא אישורים, אלא עם מרשם רופא בלבד.

אנחנו היום ב- 18/1/2012, כ- 40 יום אחרי המועד שבו הייתי אמור לקבל סינטרואיד ללא כל בעייה.
אז היום, שכל המלאי ששנוררתי מכל מי שאפשר של האלטרוקסין הישן באמת עומד להגמר לי, שמתי פעמיי לרופא המשפחה שלי, הודעתי לו שאני נכנע, מוותר על סינטרואיד ושירשום לי יוטירוקס שאמור להיות חופשי לכולם בכל בית מרקחת.

יצאתי מהרופא עם המרשם ונכנסתי לסניף סופרפארם שליד ביתי כשאני בטוח שבזה יסתיימו תלאותיי.
נראה לכם???
הרוקח הסתכל על המרשם ובלי למצמץ אמר שאין להם במלאי יוטירוקס. שאלתי אותו באיזה סניף יש והוא אמר שמכל סניפי סופרפארם יש רק בשני סניפים ושהם לא מביאים את התרופה על בסיס קבוע.
הוא הציע לי ש…אפנה לבית המרקחת של מכבי…

פניתי לנציגי מכבי בפייסבוק שוב, בפעם המי יודע כמה, ואני ממתין לתשובות:
1. מדוע אינני מקבל מהם את השירות אותו אני אמור לקבל?
2. מדוע עלי לבזבז את זמני ולהגיע לבית מרקחת של מכבי כדי לקנות יוטירוקס? מה גם שבתי המרקחת שלהם ממוקמים באזורים נטולי חנייה.
3. מדוע האלטרוקסין היה זמין בכל בית מרקחת והיוטירוקס לא?

החברים בפורום האלטרוקסין בפייסבוק אומרים לי שהבריאות חשובה יותר ושארוץ לקחת את התרופה מהיכן שניתן למצוא אותה. אחרים אומרים שאקנה את הסינטרואיד בתשלום מלא וארוץ למכבי לבקש החזרים.
ואני אומר, שכך אנו נכנעים לחלוטין לקופה, במקרה זה מכבי, שאמורה לתת לנו שירות תמורת סכום לא מבוטל שאנו משלמים לה.

ואני שואל עד מתי?
עד מתי יימשך הזלזול הזה במבוטחים ע”י קופות החולים? (שמתעקשות לקרוא לעצמן שירותי בריאות ולא קופת חולים, למרות שהן עושות אותנו חולים עם כל הבירוקרטיה שלהם).

ובנתיים “תודה” גדולה לקופת חולים מגבי על דאגתה הכנה לבריאותי.

[qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

4 תגובות

    1. תומר שלום, מצאתי בסניף של מרום נווה ברמת גן, ז"א שלא היה אבל ביקשתי ולאחר מכן דרשתי שיזמינו לי, ותוך יומיים זה הגיע. יש להם הסכם עם מכבי ובכל סניף של סופרפארם אם אין להם הם חייבים להזמין לך.
      אל תוותר

  1. אודי שלום, את תרגיל ה’אין לי יוטירוקס – אפשר רק במכבי’ ניסו הסופרפארם לעשות גם על אמא שלי בת ה-89. חזרתי עם המרשם ונחישות ואמרתי שלפי מיטב ידיעתי הם יכולים להזמין לפי המרשם כי יש 29ג’ כללי לקופה וראה זה פלא לפתע זה ‘אנחנו יכולים להזמין וזה יהיה כאן מחר מחרתיים’. ואכן התקשרו אליה למחרת להודיע שהיוטירוקס הגיע והיא קיבלה אותו. לידיה! הם פשוט לא ששים להזמין למלאי אבל ניתן להשיגו כפי שאתה רואה. בהצלחה

    רבקה רוזנטל

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d