אחת ההפגנות
אחת ההפגנות

התאפקתי, באמת שהתאפקתי, אתם יכולים לשאול את מי שתרצו… אפילו תמכתי בהתחלה, אמרתי שהנה, קמו אנשים והחליטו לעשות מעשה.
אבל אתמול נשברו כל שיאי הצביעות של המחאה ה- So called, חברתית.
ארוע מזעזע של אדם שחרב עליו עולמו, הפך לכלי ניגוח ע”י השמאל בממשלת נתניהו.
קשה לקרוא על מקרה כזה של אדם שמצית את עצמו מתוך ייאוש, ליבי ליבי עליו ושבחיים לא אאלץ להתקרב למצב כזה,
אבל קשה יותר לראות איך דפנה ליף וסתיו שפיר החלו לרקוד על הדם תרתי משמע, ולהאשים את השלטון במה שקרה למשה סילמן.
כיצד יש לסתיו שפיר את החוצפה להגיד שהיא לא רוצה לראות עוד קורבנות של שלטון נתניהו?
קראו ב-YNET (לפני ששינה את גירסתו, וכולי תקווה שהם לא יורידו את העמוד הראשון שהתפרסם) איך אדון סילמן הסתבך בחובות, איך הוא לא רצה לשלם אגרת בית משפט על תביעה שהגיש נגד הביטוח הלאומי ואיך בית המשפט החליט לא לקבל את תביעתו.
כל זאת תחת הכותרת שהסיפור “הוא בראש ובראשונה סיפור התמוטטותו האישית של אדם שהתקשה להתבסס כלכלית, ניסה לנהל עסק וירד מנכסיו”.[pullquote align=”left” textalign=”right” width=”35%”]
אדם ניסה להצית עצמו בסניף אורנג’ בפתח תקווה
האם גם במקרה זה הממשלה אשמה?
מדוע ביבי לא שילם את החשבון גם עבורו?
והאם אנו חווים טרנד חדש שבמסגרתו כל בעל חוב יאשים את הממשלה ויקבל גב מדפנה, סתיו וחבריה?
[/pullquote]

קראו את הדבר התמוה איך מעיקול של משאית הובלות אחת מתוך 4 שהיו לו, העסק קרס והתמוטט. מה קרה ליתר 3 המשאיות??? קראו את תגובת השופט חגי ברנר לסוגיה התמוהה הזו.
הדבר מראה על התנהלות לא תקינה בניהול עסק, אם מחוסר יידע או הבנה של איך מנהלים עסק ואם מסיוע לקוי שקיבל.
עכשיו נסו להסביר לי מה אשם נתניהו ומה אשם שטייניץ (ואינני חובב של שניהם בלשון המעטה) בהתנהלות לא נכונה של משה סילמן בניהול העסק שלו?

ואיזו חוצפה יש לדפנה ליף (דפני בלשון כפר שמריהו) להגיד ש”מדובר במעשה קיצוני של אדם שנשבר אל מול אכזריות המערכת”. כמה דרמטי המשפט הזה.
דפנה, מה את רוצה? שכל מי שייתקל בקשיים כלכליים המדינה תממן לו חילוץ? או אולי שהממשלה תשכור את שירותיו של אלון גל לכל עסק קורס על חשבונה? או שבעצם חשבת שאת נמצאת באודישן לתפקיד בסרט וככל שתהפכי את דברייך לדרמטיים כך הסיכוי שתקבלי תפקיד יגדל?

ועכשיו קראו איך YNET, אתר החדשות השמאלני, הופך פתאום את עורו ומפרסם סיכום של אירועי היום תחת תת כותרת “כך נדרס משה סילמן תחת גלגלי הבירוקטיה הישראלית”.
פתאום הסיפור משתנה ומחוב שהיה למשה סילמן הפך הדבר לשביתה של ביטוח לאומי שמנעה ממנו לשלם את תשלומיו ואטימות המערכת לבעייתו.
(ביננו, אני מאמין שהאמת נמצאת אי שם באמצע…)

חברים יקרים בתשקורת ובמיוחד ב- YNET, אנחנו מבינים את רצונכם להעיף את ממשלת הימין, אנחנו מסוגלים להבין אבל לא לקבל את תמיכתכם בארגון ה”פלשתיני” הקרן החדשה לישראל, אבל… חברים… אנחנו לא מטומטמים!!!
לקחתם רעיון נפלא של מחאה חברתית צודקת מול שחיתות השלטון העושק אותנו בהמון דרכים חוקיות וחוקיות פחות, ובמקום למנף את זה בצורה חיובית הפכתם את זה לניגוח כללי של כל מה שזז:
תאונות דרכים? ביבי אשם.
שרב כבד? ביבי אשם.
אין מספיק חשמל? שטייניץ אשם.
בהתנהגותכם זו איבדתם את תמיכת רוב העם, אתם נראים הזויים, מנותקים ולא שייכים לשום דבר, וחבל.
אבל עוד לא מאוחר לתקן, רק סלקו את דפנה וסתיו המתלהמות, ואת הגיבנת של הארגון ה”פלשתיני” שתומך בכם ותראו איך תצליחו לסחוף אחריכם את כל העם.

ולך, משה סילמן היקר, שנהפכת על לא עוול בכפך לכלי משחק בידי אנשים חסרי רגש, אאחל בריאות והחלמה מהירה ומי ייתן ותשתקם ותצליח בכל מעשי ידיך.

[qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

2 תגובות

  1. פינגבק:המחאה החברתית - איחוד כוחות, בעקבות מכתבו של עו"ד גדעון רוזנבלום | הבלוג של אודי בורג - בלוג בענייני היום

  2. כמו כל דבר בחיים האמת נמצאת באמצע. בנתיים שוכב אדם בבית חולים וכתוצאה ממעשה מאוד קיצוני שלו, כל השטח בוער בוער. בל נתמם, זה היה ענין של זמן עד שהמדרגה תעלה. המצב לא טוב, אבל קודם כל, כמו שאני אומרת לעצמי, ליקירי ולקרובים לי- קחו אחריות על המעשים שלכם. אדם נקלע לקשיים, תעצור, תראה מה עושים, להאשים את הבנקים, המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה וכל העולם, זה הכי קל. אלו ארגונים שכן רוצים להגיע לפשרה, שכן מעוניינים לסגור תיקים וחובות, השאלה כמה צעדים החייב מוכן לצעוד קדימה. נכון, יש גם כאלו שעל לא עוול בכפם המדינה מטרטרת אותם, אבל אנשים, תעצרו לרגע את ההתלהמות וההתקפות הלא הגיוניות .באשר לגברת דפני, אני שומרת על זכות השתיקה.

    הילה

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d