מחזיקת גביע המדינה 2012/2013 - ואירופה איפה?
מחזיקת גביע המדינה 2012/2013 – ואירופה איפה?

לפני שאתחיל, ולמען הגילוי הנאות, אני חייב לציין שאני לא אוביקטיבי… אני אוהד של מכבי תל אביב בכדורסל כבר מגיל 15 ומנוי קבוע (עם הפסקות קטנות) כבר מאז.

ועכשיו לביקורת.
אינני יודע, ומאוד מעניין אותי, מי בדיוק היה מעורב בבניית סגל הקבוצה לעונה הנוכחית, ומה הוא/הם בדיוק לקחו בזמן בחירת השחקנים ו/או ההחלטה על כמה להשקיע ברכישת שחקנים.
חורה לי וכואב לי כאוהד ותיק לראות את קבוצת השחקנים שנאספה השנה מנסה בכל כוחה להשיג את הבלתי ניתן להשגה.
כאוהד ותיק, אינני זוכר מתי היתה למכבי עונה גרועה כל כך שהחלק האירופי שלה הסתיים כבר בחודש פברואר. ואל תנחמו אותי בגביע המדינה ובצלחת האליפות שהם הלחם של הקבוצה.
על מה חשבו שם בהנהלה כשבנו את הסגל לשנה הזו?
שאפשר לחסוך עוד כסף כשכל הקבוצות באירופה מתחזקות למרות שאת המינוי ייקרו לנו ב- 5%?
או שאולי אנחנו האוהדים לא נשים לב ונחליק הלאה?
נכון, ברור גם להנהלה וגם לנו האוהדים שרובנו הרי לא נחרים את הקבוצה והמנוי יחודש אוטומטית לשנה הבאה, כי זה כבר בדם שלנו… אבל בכל זאת…
השמועות מספרות שלדיוויד בלאט היתה יד מוגבלת מאוד בבחירת השחקנים לעונה הנוכחית וזה די מסתדר לי בהיגיון, כי לא ייתכן שמאמן כל כך מוכשר ומוערך, שהגיע להשגים מרשימים לא רק עם מכבי, מציג נבחרת ללא אף עוגן משמעותי ובלי שום שחקן שיהיה דבק מלכד.
מסתבר שחלק מהשמועות באו ישירות מפיו של דיוויד עצמו…
מסתבר לפי כתבות נוספות, שפדרמן האב לא רצה בכלל את בלאט כמאמן השנה, ויכול להיות שגם לכך היתה השפעה על איך שהקבוצה נראית.
אמנם דיוויד עדיין לא מתייאש וטוען שיש עדיין סיכויים תאורטיים לעלות להצלבה וזה מאוד יפה שהוא אופטימי, אבל כולנו יודעים שלהשיג 5 נצחונות רצופים בעונה כזו זה כמו להגיד שיש לנו סיכוי לקחת את גביע אירופה.
אוהד גרינוולד, שאינו ידוע כאוהד מכבי ויש לקבל את מאמריו בעירבון מוגבל, כתב השבוע שמכבי כבר החלה להפיק לקחים מהעונה הכושלת הזו וכבר מתחילה לעבוד על הסגל לשנה הבאה.
כאוהד ותיק, אני מקווה שזה נכון, כי העונה הזו היא עונה רעה למכבי. גם במשחקי הליגה הישראלית הקבוצה נראית לא מחוברת בעליל ורק הפחד של הקבוצות שבאות לשחק מול מכבי מונע מהן לנצח אותנו השנה.
אני בטוח שלא אטעה אם אגיד שרובנו, האוהדים הקבועים, מאוכזבים מאוד ובאמת מקווים שמשהו בסיסי ביותר ישתנה בקבוצה לקראת השנה הבאה.
נמאס לנו ממשחקי הכוח בתוך ההנהלה שגורמים לקבוצה להראות רע.

אז קדימה מכבי!!! חזרו להיות מכבי של פעם, מכבי שבה הכדורסל היה תמיד לפני ה”מסחרה” ולפני כל שיקול אחר.
תעשו גם לנו האוהדים קצת כיף בלב.

בברכת צהוב עולה!!!

[qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

2 תגובות

  1. פינגבק:בין צהוב לאדום | מבקר המדינה - הבלוג של אודי בורג

  2. פינגבק:לאכול את הכובע... | הבלוג של אודי בורג - בלוג בענייני היום

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d