למד מהר
למד מהר

100 ימי החסד (ועוד אחד) של ישראל זינגר חלפו עברו להם היום. מה נשתנה ב- 100 הימים האחרונים מאז נכנס זינגר לתפקידו? אילו מההבטחות שלו במערכת הבחירות החלו להתקיים בשטח או שנראים סימנים להן?
והאם למד ישראל מטעויותיו של קודמו בתפקיד?

אחד הדברים בולטים שהשתנו מאז נכנס זינגר לתפקידו זה שקיבלנו ראש עירייה (ולא ראש עיר כפי שהוא מעדיף לקרוא לעצמו) שכותב יפה בעמודו בפייסבוק ויש לשער שהוא לקח שיעורים אצל יאיר לפיד.
דברים בסיסיים שיכלו להתבצע במיידי לאחר כניסתו לתפקיד, כמו עמוד פייסבוק של העירייה שיהיה פתוח לפניות התושבים או כרטיס תושב, לא קרו למרות שבשיחה אישית עם ישראל בתקופת הבחירות הוא אמר שיבוצעו מיד לאחר כניסתו לתפקיד.
סליחה, בדיוק עכשיו גיליתי שיש לעירייה עמוד פייסבוק, חבל רק שזה לא פורסם בשום מקום ויש כרגע רק 3000 לייקים.

ישראל או מי מטעמו הפסיקו לחלוטין לענות לפניות אליו בעמוד הפייסבוק שלו. בדיוק כמו יאיר לפיד או ביבי נתניהו.
ישראל התחייב שתוך 100 יום מיום הכנסו לתפקיד יגישו מהנדסי העירייה תכנית לצמצום עומסי התנועה בצירי התנועה הפקוקים של העיר.
כאמור, עברו 100 ימים, האם מישהו ראה או שמע על תכנית כזו?
עוד צוין במצע שתושבי רמת גן יהנו מחניה חינם בכל רחבי העיר. גם לזה אין עדיין כל סימן.
רחובות אבא הלל ורש”י ממשיכים להראות כמו אתר חפירות ארכאולוגי שהעבודות בו מתבצעות בעזרת כפיות… כבר למעלה משנה סובלים תושבי רחובות אלו מחול יומיומי בכמויות ופקקי ענק ואין רואים את סיום העבודות באופק.
אם רק היה רוצה מר זינגר, העבודות יכלו להסתיים בתוך חודש וללא אבטלה סמויה.

גם את הבטחתו הכתובה להפיכת פארק מרום נווה לפארק בתשלום למי שאינו תושב העיר הוא עוד לא קיים וזה גם לא נראה באופק.

השיא היה היום, יום שישי, 21/2.
בתחנת הרדיו 102FM ישנה תכנית הנקראת “קבלת קהל” וישראל זינגר והעירייה פרסמו מודעה היום, יום השידור, במקומונים השונים ובה ציינו שישראל יענה בתכנית זאת לשאלות תושבי העיר. המודעה בדבר התכנית פורסמה גם בעמודו בפייסבוק, ובעמוד של 102FM חמש עשרה דקות תמימות לפני התכנית.
בשום פרסום לא צוין מה מספר הטלפון אליו יוכלו אזרחי העיר להתקשר.

הפרסומת לתכנית מטעם העיריה
הפרסומת לתכנית מטעם העיריה

מיותר לציין שאי פרסום מספר הטלפון כבר עורר חשד קל, שהלך והתעבה תוך כדי שידור התכנית שבה הועלו שאלות הרות גורל כגון מצב הדשא במגרשי הכדורגל בעיר ומתי תהיה גינה קהילתית בעיר.
המגיש ציין שזינגר יענה גם על שאלות התושבים כפי שיופנו אליו בעמוד הפייסבוק של התחנה ולמרות זאת לא נבחרה אף שאלה שהועלתה בעמוד. הגדיל המגיש לעשות כשציין שהוא מציג שאלה מהעמוד בדבר שבילי האופניים. מיותר לציין שלא היתה כל שאלה כזו בעמוד.
ניסיונות של תושבים לעלות לשידור ע”י חיוג לאולפן עלו בתוהו ובסה”כ היו בשידור 4 מאזינים בלבד במשך שעה תמימה כשלכל המאזינים אחרים היה ברור שהם נבחרו בקפידה על מנת לא להפריע לשלוותו של זינגר בשישי אחר הצהריים.
זהו זלזול בוטה ולעג לתושבי העיר בצורה המופגנת ביותר שאפשר.
האם זו השקיפות אותה הוא ציין שבה הוא יתנהל?

נושא נוסף, שאני זוכר אותו אישית, ומופיע היום גם בידיעות רמת גן הוא ניסיונותיו של זינגר, בזמן שהיה באופוזיציה, להחזיר את הבמות השכונתיות ביום העצמאות במקום השתיים המרכזיות שהיו בשנתיים האחרונות. הוא טען שזה יוזיל את העלויות וההוצאות של יום העצמאות.
וראו זה פלא, כראש העיריה הודיע זינגר שהבמות השכונתיות אכן חוזרות, אבל… התקציב לצורך כך גדל פלאים. למה? לטענתו של ישראל זינגר בגלל ההוצאות על אבטחה וכו’. מה? לא ידעת את זה כשהיית באופוזיציה?

עצמאות יקרה
עצמאות יקרה

לסיכום, ב-100 ימי החסד שלו רואים בברור שזינגר למד מהר מאוד מצבי בר ובחלק מהמקרים אפילו עולה על מורו.

כמי שבחר בו לראשות העירייה אני מאוכזב מאוד. באמת שציפיתי למשהו אחר ממי שהיה מנהל התיכון המוביל בעיר.

אהה…. ושכחתי לציין את התחייבותו בעל-פה לא להעלות את הארנונה ואפילו להורידה… 🙂

[qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

2 תגובות

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d