לאחר 5 חודשים...
לאחר 5 חודשים…

טוב, אז לפני כ-5 חודשים כתבתי ביקורת משתמש למכשיר זה לאחר מספר ימי שימוש.
ועכשיו, לאחר כ-5 חודשי עבודה עם המכשיר הגיע הזמן לביקורת נוספת.

אז ככה,
המכשיר נשאר לא פחות ממצוין.
אבל…
התחילה לי בעייה עם ה-GPS לפני כחודש.
מכיוון שהמכשיר נרכש מפלאפון (טעות איומה אליה נגיע אוטוטו) נאלצתי למסור אותו אליהם לתיקון. הבעייה שחוויתי היתה שלקח ל-GPS יותר מידי זמן להתחיל לפעול.
אתם מזהים זאת לפי אייקון ה-GPS בצד שמאל למעלה. כל עוד הוא מהבהב ה-GPS בעצם לא התחבר לקבלת מידע מלווינים ואינכם יכולים להשתמש בו.

אייקון ה-GPS
אייקון ה-GPS

בהתחלה העיכוב לקח מספר שניות ועלה בהדרגה עד למספר דקות!!!
בקריאה בפורומים שונים באינטרנט גיליתי שאני לא לבד.
הבעיה לפי מקורות שונים ברכיב ה-GPS ואמורים להחליף אותו. פעולה של מספר דקות במעבדה.
אז מכיוון שאני בפלאפון (לקוח עסקי ובגלל זה המכשיר נרכש משם) המכשיר נמסר לתיקון וחזר לאחר “עדכון גרסה” שלא היה קיים באותה עת ומיותר לציין שהתקלה לא תוקנה.
[pullquote align=”left” textalign=”right” width=”30%”]
ביקורת משתמש LG G2
ביקורת זו על ה- LG G2 לא תהיה ביקורת מקצועית עם השוואת נתונים טכניים מול מכשירים מתחרים אלא ביקורת מנקודת מבט של המשתמש הממוצע ואולי גם הקצת מתוחכם.
ביקורות מקצועיות תוכלו לקרוא בכמויות בחיפוש קל בגוגל…
לפוסט המלא
[/pullquote]
כמובן שפלאפון כתבו שהמכשיר נבדק ונמצא שמיש.
שוב שלחתי לתיקון ושוב חזר עם התקלה והפעם כתבו שהחליפו לוח חשמל (מה זה? בנין מגורים?).
כל הסיפור הזה לקח שבועיים ולאחר דין ודברים עם פלאפון קיבלתי מכשיר חדש מקופסא ותקין לשם שינוי.
בעיה נוספת שקיימת, ולאו דווקא עם המכשיר, היא עם היבואן ועם ספקיות הסלולאר.

היבואן היא חברת “רונלייט” שמיוצגת בעמוד זה בפייסבוק.
אם תעיינו בעמוד, תגלו תלונות אינספור על עיכוב בשחרור גרסאות אנדרואיד חדשות למכשיר.
אם ניקח לדוגמא את גירסת KitKat 4.4.2 היא יצאה לשוק לפני מספר חודשים. “רונלייט” שחררו אותה לפני כחודשיים. למה? תשובות לא ניתן לקבל מ”רונלייט”.

המצב חמור עוד יותר אם נאלצתם לקנות את המכשיר מספקיות הסלולאר. הן מעכבות את הגרסה עוד יותר ובפועל בפלאפון עדיין לא קיבלנו את ה- 4.4.2. בברור עם אנשי המכירות שלנו (כלקוח עסקי) לא נתקבלה כל תשובה.
אז פניתי לפלאפון מעל עמודם בפייסבוק. קראו את הפוסט שלי כאן ותופתעו גם אתם מתשובת פלאפון.
מסתבר שפלאפון מבצעת בדיקות מחמירות ביותר לגירסה החדשה לפני שתשחרר אותה ללקוחותיה.

נשאלת השאלה: האם היצרן לא ביצע בדיקות מחמירות לגרסה? האם גם היבואן לא ביצע כל בדיקות לגרסה ורק פלאפון מבצעת את הבדיקות המחמירות?
או שהעיכוב נוצר כי פלאפון עדיין לא הצליחה להשתיל את כל התוכנות המיותרות שלה שתוספות מקום מיותר במכשיר ואינן נתנות להסרה?

לסיכום, המכשיר מצוין, בתקווה שתקלת ה-GPS לא תחזור ואם אתם מחליטים לקנות אותו (למרות שה- G3 מיד מגיע) השתדלו לקנות אותו ביבוא מקביל על מנת שתקבלו עדכוני גרסאות בזמן ולא בעיכוב משמעותי של “רונלייט”. וכמובן, אל תקנו מחברות הסלולאר!

ועכשיו נשאלת השאלה: לשדרג ל-G3?? 🙂

[qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

12 תגובות

  1. היי
    שמי רחל
    יש לי lg2
    ויש לי בעיה מאוד רצינית
    כאשר אני מחזיקה את הטלפון ועושה איתי כל מיני פעולות כמו פיס בוק או בכלל המסך נסגר לי עם השעון ועל השעון יש המנעול.וזה קורה כל הזמן זה מאוד מאוד מעצבן איך אפשר לפתור את הבעיה הזו אשמח לעזרה תודה

    1. אם יש לך מגן מסך כלשהו תוריד אותו… נתקלתי בבעיה הזו גם ולא רק במסך ההגדרות(שאגב אותו החזרתי למצב טבעי ללא החלוקה ללשוניות) לאחר שהורדתי את המדבקות למינהן עם דגש על מדבקות זכוכית הטאץ עובד נפלא. (יש לי את המכשיר כבר יותר מחצי שנה)

      בעלים מרוצה של g2
  2. קניתי lg g2 בamazon ביינתים אין לי איתו שום בעיות חוץ מאחת! יש תמונות מסויימות שאני יכול לראות בהם את הפיקסלים, כמו כן יש סירטונים מסויימים שהמסך כאילו "קופץ". זה נראה כאילו הפלאפון רגיש לרזולוציה גבוה. למישהו יש מושג מה זה יכול להיות?

  3. קניתי את המכשיר לפני כשלושה שבועות וכבר בהתחלה היו איתו בעיות 1)בעית טאץ חמורה 2) תקיעות אין ספור 3) חלק מהאפליקציות לא עובדות תקין עם המכשיר כמו סקייפ 4) בעיות טעינה פעם מהר ופעם לאט 5) חימום יתר של המכשיר 6) והשיא מהיום הפסיק לעבוד כחצי שעה וכל מה שניסית לא עזר . המכשיר במקביל ממשיך להתחמם פחדתי אפילו שלו ישקף . לסיכום : קניתי את המכשיר כיוון שלפחות לפי הנתונים שלו הוא צריך להיות חזק ובנוסף היו עליו ביקורות טובות באינטרנט אבל במבחן התוצאה זהו הסמרטפון הכי גרוע שראיתי לא ממליץ לקנות לברוח!!!!!

    יהודה
  4. חייבת לשאול שאלה. עברתי ל LG G2 מאייפון 4s.
    בפייסבוק כשמישהו משתף פוסט של מישהו אחר, אני לוחצת על הפוסט ששותף אבל במקום לפתוח לי את הפוסט זה פתותח את התגובת לפוסט של מי שחבר שלי בפייסבוק ולא את הפוסט המקורי שעשו לו שיתוף. מה לא בסדר?

  5. לא מסכים שהביקורת מייצגת. קניתי מחנות ביבוא מקביל. צרבתי גרסה ישראלית. הGPS מעולם לא עשה לי בעיה. ננעל גג תוך 3 שניות. בנוסף,יחד עם קיטקט, רוט, גריניפיי וכל שיפורי האקספוזד המכשיר הוא התמורה הטובה ביותר לכסף. נראה לי שפשוט נפלת על דפקט. אני מכיר עוד כמה שאין להם שום בעיה.

    Itziks Kfar Saba

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d