פחות חשמל – יותר יקר אודי בורג גודל מלא 320 × 480 פיקסלים כועסים על עליית מחירי החשמל??? חכו שתקראו על ההטבות פחות חשמל – יותר יקר אהבתיאהבתי טוען... אהבתם? שתפו בבקשה שתף בפייסבוק (נפתח בחלון חדש) פייסבוק לשתף ב-X (נפתח בחלון חדש) X לשתף ב-LinkedIn (נפתח בחלון חדש) LinkedIn לשתף ב-WhatsApp (נפתח בחלון חדש) WhatsApp עוד שלח קישור לחבר במייל (נפתח בחלון חדש) דואר אלקטרוני להדפיס (נפתח בחלון חדש) הדפס אהבתיאהבתי טוען...תגובות בפייסבוק: תגובות התמונה הבאה אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובהלבטל