בלי הרבה מילים, אפנה אתכם לסיפור מדהים שמראה שאין גבול לכוח הרצון ולנכונות לתרום.

רז ביבי - עוד לא אבדה תקוותנו
רז ביבי – עוד לא אבדה תקוותנו

חצי שנה אחרי שהתגייס למג”ב כי חלם להיות “בלב השטח”, נפצע רש”ט רז ביבי קשה בפיגוע דקירה בירושלים. זוג סכינים פילח את גופו והוא עוד הספיק לכוון את הנשק ולחסל את המחבל, לפני שאיבד הכרה, מיטלטל בין חיים למוות.
בתום מלחמה של חצי שנה, רז חזר לחיים — וגם לשירות עם החברים שחיכו לו ביחידה. הרופאים קוראים לזה נס, החברים קוראים לו גיבור, אבל רז אומר: “בסך הכל חזרתי למקום שאליו אני שייך”
ב־21 ביוני, סמוך לשער שכם, התנפל מחבל חמוש בסכינים על רש”ט רז ביבי, לוחם מג”ב בן 19 מקריית־מוצקין, דקר אותו כמה פעמים בצווארו ובחזהו ופצע אותו אנושות.
בטרם איבד את הכרתו התעשת הלוחם, הדף מעליו את המחבל, דרך את נשקו וביצע לעברו ירי מדויק. מיד לאחר מכן הובהל אל בית החולים כשהוא ללא דופק ולחץ דם ושרוי בסכנת חיים. עוד בחדר הטראומה נאלצו הרופאים לבצע בו ניתוח לב מסובך, והצילו בכך את חייו.
מאז, ולאורך חמישה חודשים, נלחם רז בהשלכות הפציעה הקשה והתמודד עם תקופת שיקום מפרכת. לכל אורכה הייתה לו שאיפה אחת: להחלים בכל מחיר ולחזור לשרת.
עשרות פצועים, רבים מהם אנשי כוחות הביטחון, ממשיכים את מאבק השיקום הרבה אחרי שהכותרות על הפיגוע נשכחות. רז ביבי הצליח להשתקם והשבוע עלה מחדש על מדים וחזר לשירות פעיל.
“ידיעות אחרונות” מביא את סיפורו של הלוחם ששב אל השורות.

מקור: בגוּפוֹ – ידיעות אחרונות

קראתי את הכתבה ב- 7 ימים אתמול.
התרגשתי מאוד, אני חייב לציין.
סיפור מופלא שמראה לנו שיש פה דור מדהים שעדיין מוכן לתת הכל למען המדינה.
הבחור נלחם כדי להמשיך ולשרת בקרבי למרות כל מה שעבר.
ירבו כמותך רז!
חובה לקרוא! לחצו לקריאת הסיפור המלא ב- 7 ימים.

רז ביבי – אני מצדיע לך!

[qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d