רק אתמול, נשבע לכם, רציתי לכתוב על למה בכלל אנחנו צריכים מערכת בחירות מיותרת שתעלה לנו 700 מיליון שקל.
והנה, קמתי הבוקר וגיליתי שחסכו לי 700 מיליון שקל, אבל זה בטוח ייצא יקר יותר בסוף.

ביבי החליט לחשוף את האַס המנצח שלו, בדמות המזגזג הגדול שאול מופז, ותודו, ששניהם דווקא מתאימים ביחד, כי לשניהם יש נטייה לזגזג, רק נראה איך הם יזגזגו בהתאמה עכשיו.
מה שאני לא מבין זה איפה בדיוק נמצא הכבוד (או הבושה) של נתניהו ושל ממשלתו, שלאחר דבריו האיומים של מופז על נתניהו כפי שפורסמו בכל כלי תקשורת, על היות ראש הממשלה שקרן, שם את זה מאחור ומאחד כוחות? בטח תגידו שזו גדולה, אני חושב ההיפך. זו גדולה כשיש מטרה נעלה באופק, או כשמאחדים כוחות נגד גורם מאיים. לא כשמאחדים כוחות כדי לשמור על כסא העור בכנסת.
זה לא שישנו איזה איום פוליטי בשטח שביבי צריך לחשוש ממנו.
לא, אפילו לא יאיר לפיד, כי כפי שהוא נראה היום כשניסו לראיינו באטלנטה, הוא עוד לא הפנים שהוא בחר בדרך הפוליטית וחשב, כנראה בטעות, שהוא עונה לעוד עיתונאי במועדון ה”פלקה” בזמן שהוא רוקד על שולחן… וענה בהתאמה…

ומופז? היום הוא הכריז על מותו הפוליטי, כי איך יכול להיות פוליטיקאי (למרות שאני לא בטוח שההגדרה הזו תואמת לו) שכמעט כל כמה חודשים משנה את דיעותיו ב- 180 מעלות וחוזר חלילה?
הוא היה בליכוד, הכריז שהליכוד הוא בית, עזב את הליכוד, עבר לקדימה, הודיע שהוא תומך בלבני, מאוחר יותר פתח עליה פה ענק ופצח נגדה במלחמת חורמה עד שהודחה.
לפני כחודש וחצי התראיין וכינה את ביבי שקרן ואמר שאין סיכוי שהוא יחבור לממשלה כושלת כמו של ביבי שסיימה את דרכה, ו… הופ… קפץ על העגלה….
ברגע זה, היום, חדלה “קדימה” מלהתקיים.
מי מרוויח מכל הסיפור?
ביבי כמובן… מקבל שקט נפשי לעוד שנה וחצי עם חבורה של לוזרים סביבו שממילא לא יתרמו כלום לשום דבר.

מי מפסיד מכל זה?
נו, ברור, אנחנו, האזרחים, שמקבלים בשלטון חבורה של פוליטיקאים שברור לחלוטין שלא מאמינים איש לרעהו כהוא זה!
מה נשתנה?
כלום!
נפחו בלון (הבחירות) ופוצצו אותו ברעש גדול, וחזרנו לביב השופכין הפוליטי היומיומי שלנו.

שלי ויאיר ינוחו בנתיים בצד, ש”ס תמשיך להיות בעמדת כוח שלא משקפת ריאלית את המציאות, המחאה החברתית התאיידה כלא היתה, מעמד הביניים והעניים ימשיך להתדרדר כלכלית ו(לא) בא לציון גואל.

אהה… שכחתי את אהוד ברק… אבל זה כבר חלק מבדיחה עצובה אחרת…

[qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

5 תגובות

  1. פינגבק:לפיד עם לבני, אולמרט ורמון??? הייתכן??? | הבלוג של אודי בורג - בלוג בענייני היום

  2. האלטרנטיבה לקיים בחירות בספטמבר יותר טובה? לא בטוח. בוא ניתן להם קרדיט. אולי יש עוד דברים שלא פורסמו שדורשים גיבוי של קדימה…

    יורם
    1. נו, יורם, כפי ששמעת, הדברים שלא פורסמו ועכשיו כן, הם שלקדימה הובטחו עוד תיקים בהמשך, מה שאומר הרחבת הממשלה, עוד הוצאות על חשבון הציבור ומנגנון מנופח ומיותר שלא יקדם כלום במדינה…. מה חדש?

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d