חרדקים?
חרדקים?

בטח יצא לכם לקרוא במהלך השבוע האחרון בעיתונות הכתובה ובאינטרנט ופגשתם את המילה “חרדקים“.
החרדקים, מילה שהומצאה ע”י חרדי בני ברק, היא מילת גנאי שלקוחה מהמילה חיידקים (ז”א זיהום) ומכוונת נגד החרדים שמשרתים בצבא, משטרה וכו’ וכך הם “מאיימים על הצביון החרדי”.
אי לכך נקרא הציבור הקדוש בבני ברק להשתתף בתחרות קריקטורות נגד החרדקים הנ”ל על מנת להשריש בקרב הציבור הנ”ל כמה רע זה לשרת את המדינה.

הם פרסמו מודעות בעיתונים שלהם ובהן כתובות אימייל למשלוח קריקטורות והתחרות מיועדת לילדים ומבוגרים וישנם גם פרסים.

איך נמנף אנחנו, החילונים האָיומים, את זה לטובתנו?

טוב ששאלתם,
בואו נחליט שחרדקים היא מילה המסמלת את כל אותם חרדים שפועלים נגד המדינה, שמסיתים לאי שירות צבאי ובקיצור עלוקות על גבנו.
וברוח זו, אני קורא לכם להשתתף בתחרות הקריקטורות ולשלוח קריקטורות משלכם לאותן תיבות אימייל המפורסמות במודעה הנ”ל.
אתם יכולים לשלוח גם לפקס המצוין שם.

כללי התחרות
כללי התחרות – לחצו להגדלה

ואלו כתובות האימייל אליהן עליכם לשלוח את הקריקטורות כפי שאנחנו החילונים רואים את המצב:
[email protected]
[email protected]
הפקס למשלוח הוא: 077-2285282

בואו נראה להם מהו “שיתוף פעולה” ונמלא את תיבותיהם בדיוק במה שהם ביקשו רק כפי שאנחנו רואים זאת.
אתם מוזמנים לשלוח גם קריקטורות נבחרות לתיבת האימייל של הבלוג כפי שמופיע בעמוד “צרו קשר” ואפרסם את הקריקטורות המוצלחות ביותר.

[qrcode]

תגובות בפייסבוק:

תגובות

7 תגובות

  1. שמעון היקר,
    אינני כועס. נהפוך הוא, אני רק תוהה מהיכן מגיע קו החשיבה הזה שלכם? מי הנחיל לכם אותו ועל מה אתם מבססים אותו?
    שים לב שאצלי יש במה חופשית ותגובתך מופיעה כלשונה. אני תוהה אם אני הייתי רוצה להגיב באתר חרדי אם תגובתי הייתה נשארת באוויר ליותר מכמה שניות.
    ומה הקשר של הערבים לפה???
    אשמח אם תציין קישורים לעובדות שאתה טוען שישנן על כך שהציונות רוצה להשמיד את היהדות… ועל מה זה נסמך…

  2. הבלוג של -אל תכעס עלי אבל אתה משתמש בסיסמאות נבובות, חסרות הגיון ותוכן …רמת התוכן מתאימה למדריכות בשומר הצעיר, צריך להתקדם ברמת החשיבה….מה שחנה כותבת עובדתית זה נכון…על מה תתווכח? שהציונות הציבה לה כמטרה להשמיד את היהדות?! הרי מנהיגי דרכה מעולם לא הסתירו את זה הם תיעדו זאת וגם אתה לא מסתיר רעיונות אנטישמים ידועים מלפני 80 שנה, חזרנו אחורה?
    אתה באמת חושב שאם בחורי הישיבות היו מתגיסים (לשמור על שלטון שרודף את ….עצמם) המליארד וחצי ערבים סביבנו היו נעלמים?!
    השלטון הזה כמו עשרות דומיו בהיסטוריה היהודית, של 40-100 שנה, הינו בר חלוף , אנו רק מתפללים שהדבר יעשה עם הנזק המינימאלי לעם ישראל….

  3. כן, גם יהודי אירופה סיפקו את כל התירוצים לנאצים. אם לא אכפת לך, העם היהודי הם החרדים, ולהם הזכות להיות בארץ הזו. ל"ציונים" אין שום זכות להיות כאן, הם כובשים זרים, שהשתלטו בכח על הארץ ומנעו את עליית החרדים. למעשה, הם אחראים להשמדת יהדות אירופה, הם שיתפו פעולה עם הנאצים הגרמנים ועם הנאצים הבריטים, בהשמדה. הגזענים זה אתם, כמובן. אין ביהדות שמץ של גזענות. בן כל צבע וגזע יכל להתקבל, אם הוא מקבל על עצמו את ההלכה. מי הם בעלי ההגיון? אלה שהולכים לצבא המשמר את מצב המלחמה לנצח, בנסיגותיו? הצבא, פושע המלחמה, שמגרש יהודים מבתיהם ומארצם, כדי למסור אותה יודנריין לטינופת הג'יהאד, המחזיקה ב-56 מדינות? יש קומץ של יהודים שמשמרים את העם היהודי, וגם זה מפריע לכם, כי, אתם שונאי יהודים. ורק אידיוט יתעלם מן העובדה שהמדינה הזו מתאבדת, אבל, זה לא אסון. רק לאחר שתיעלם המדינה ה"ציונית", יהיה סיכוי לעם היהודי להתקיים. ה"ציונות" קמה כתנועה להרס היהדות, אבל, היא לא תצליח. בכל דור ודור עמדו עלינו לכלותנו, ואנו, עדיין, כאן, על אפכם וחמתכם. אילולא החרדים, לא היינו כאן היום. אתה, למשל, לא היית נולד…

  4. חנה היקרה,
    מי שקובר את המדינה זו הדת, שהיא דת די גזענית אם קוראים את ספריהם לעומק. ומי שעוד קובר את המדינה אלו עסקני הדת שלוקחים ורומסים את שארית הדברים המועטים היפים בדת.
    אם אלו שלומדים אצלם בישיבות (נצא מתוך הנחה שהם אכן לומדים) היו מתנדבים באותה להיטות להגן על המדינה שעל חשבונה הם חיים היא לא היתה בסכנות כמו שהיא היום.
    ולא, לא מצאתי תרוץ לרדוף אותם, הם מספקים את כל הסיבות לכך בעצמם על בסיס יומיומי.
    עד שקמים אצלם בני אדם עם הגיון הם מנסים לסרס גם אותם.
    ואל תדאגי, יש פה מספיק אנשים טובים שידאגו שלא תצליחו לקבור את המדינה.

  5. מצאת תירוץ לרדוף את החרדים? מעניין שעוד מחפשים תירוץ. תראה, השירות שלך בצה"ל והאהדה שלך לקבוצת כדורגל, אינם מעלים ורק מורידים. איש לא יזכור אותך לאחר שתרד לשאול תחתיה, אבל, לימוד התורה יישאר לעולם, וכל ספר שנכתב על ידי לומדי התורה, יישאר לנצח ויילמד בישיבות, עד סוף כל הדורות. היהדות תחיה, גם לאחר שהמדינה הזו תצליח לקבור את עצמה. היא כבר לא רחוקה, אין תחום שהיא לא פעלה בו, כדי להביא חורבן על העם, על התורה, על הארץ ועל העולם.

אהבתם? לא אהבתם? אשמח לתגובה

%d